١٢ میلیارد تومان برای ٣٠ روز!/ ویلموتس روزی 390 میلیون تومان دستمزد گرفته است

    کد خبر :649538

گروه ورزشی بازتاب: امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که ویلموتس کمتر از قراردادش در ایران حضورداشته. او در ادامه گفته است: چیزی که فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد بر اساس حضور قطعی ایشان است و حتماً تا پایان بازی‌های تیم ملی در خرداد سال آینده آقای ویلموتس باید در کشورمان حضورداشته باشند تا برنامه‌های خودشان را پیش ببرند اما در ماه‌های اخیر این مربی زمان کمتری از قراردادش را در ایران گذرانده است.

 

روزنامه شهروند در شماره امروز خود تیتر زده است «ویلموتس و ١٢ میلیارد تومان برای ٣٠ روز» این روزنامه در حالی مدعی می‌شود ویلموتس تنها 30 روز در ایران حضورداشته که سخنگوی فدراسیون هم آن را تأیید کرده است، اما این روزنامه مدعی است که سرمربی تیم ملی حدود 12 میلیارد تومان بابت این مدت دریافت کرده است. شهروند مدعی شد تعداد روزهای حضور سرمربی تیم‌ ملی در ایران در ٦ ماه گذشته به ٣٠ روز هم نمی‌رسد و تا پایان‌ سال هم تیم‌ ملی برنامه‌ای ندارد که بخواهد به ایران بیاید. او برای ٣٠ روز حضور در ایران روزی ٣٩٠‌ میلیون تومان گرفته است.

 

 

روزی 390 میلیون تومان دستمزد برای سرمربی که کارنامه‌اش چنان شگفتی از خود نشان نمی‌دهد. سرمربی بلژیکی تیم ملی در چهار بازی انتخابی جام‌جهانی 2022 قطر دو پیروزی و دو شکست در کارنامه دارد. درصورتی‌که مربیان سابق تیم ملی کارنامه بهتری از خود برجای گذاشته‌اند.

 

کارلوس کی‌روش که در دوره هشت‌ساله خود لحظه‌های متفاوت و هیجان‌انگیزی برای فوتبال ایران به ارمغان آورد، در شش بازی اول خود به‌عنوان سرمربی، ۵ برد و یک تساوی داشت.

 

علی دایی در اولین بازی مقابل بحرین در منامه یک بر صفر شکست خورد. یک برد مقابل زامبیا در بازی دوستانه،‌ دو تساوی و دو برد مقابل کویت و امارات در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰ کارنامه این آقای گل جهان است.

 

امیر قلعه‌نویی نیز که بعد از اتمام جام‌جهانی ۲۰۰۶ به‌عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد، در اولین بازی خود در چارچوب دیدار تدارکاتی مقابل امارات رفت و یک بر صفر پیروز شد. بعدازاین دیدار، تیم ملی به رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا رفت و سه تساوی مقابل سوریه، کره جنوبی و اردن و دو پیروزی مقابل سوریه و عراق حاصل کار سرمربی تیم ملی ایران در شش بازی اول بود.

 

حال باید دید مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، درباره دستمزد هنگفتی که از جیب بیت‌المال به جیب ویلموتس سرازیر شده است، چه توضیحی خواهد داد؟

 

انتهای پیام/#

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید