جهانگیری: مرتکبان این جنایت غیرانسانی و نفرت انگیز به سزای اعمال ننگین شان می رسن

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷

معاون اول رییس جمهوری در پیامی تاکید کرد شهادت جمعی از مرزبانان به دست اشرار مسلح در منطقه میرجاوه استان سیستان و بلوچستان «جنایت غیرانسانی و نفرت انگیز» است.

متن پیام «اسحاق جهانگیری» بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به لقاء الله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.
ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانان غیور و فداکار خود که در راه تامین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد.
تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی توانند با انجام این دست از اقدام های ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبان این جنایت غیر انسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگین شان می رساند.
با تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در نیروی انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسالت دارم.
به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان صبح امروز به ایرنا گفت: 11 نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نیروی کادر و هشت سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.
به گفته «علی موحدی راد»، 9 نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه بر اثر تیراندازی اعضای گروهک جیش العدل (جیش الظلم) به شهادت رسیدند. 2 مرزبان نیز مجروح شده اند که یکی از آنان جراحی شده است و دیگری وضعیت بهتری دارد.
وی اعلام کرد: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند و نیروهای مرزبانی و سپاه پاسداران به همراه نیروهای امنیتی در حال بررسی حادثه و پیگیری آن هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید