آغاز موج دوم حملات ژنرال حفتر به طرابلس

    کد خبر :577731

همزمان با لغو تمام پروزاهای خطوط هوایی انگلیس و لوفت‌هانزا به قاهره، نشانه‌های متعددی از آغاز موج دوم حملات ژنرال حفتر به طرابلس با پشتیبانی مصر دیده می‌شود.

شرکت‌ هواپیمایی بریتیش ایرویز و لوفت هانزا روز شنبه به‌طور ناگهانی اعلام کردند که پروازهای خود به مقصد قاهره پایتخت مصر را موقتا لغو کرده‌اند.

دلیل این موضوع، «نگرانی‌های امنیتی» عنوان شده اما جزییاتی بیشتری درباره آن ذکر نشده است. یورو نیوز گزارش داده است: شرکت بریتانیایی بریتیش ایرویز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما در تمام فرودگاه‌های دنیا به‌طور مرتب شرایط امنیتی را بررسی می‌کنیم و پروازها به مقصد قاهره را به مدت هفت روز به حالت تعلیق در می‌آوریم.» بریتیش ایرویز این اقدام را احتیاطی عنوان کرد تا بتوانند شرایط ارزیابی‌های بیشتر را فراهم کنند.

شرکت آلمانی لوفت‌هانزا هم ساعاتی پس از تصمیم بریتیش ایرویز اعلام کرد که پروازهای خود از مبدا مونیخ و فرانکفورت به قاهره را در روز شنبه لغو کرده است اما این شرکت پروازهای خود را در روز یکشنبه ۲۱ ژوئیه از سر گرفت.

شرکت بریتانیایی بریتیش ایرویز همچنین تاکید کرده است که هیچ هواپیمایی تا زمانیکه شرایط ایمن نباشد پرواز نمی‌کند. طبق گزارش رویترز یکی از سخنگوهای این شرکت هواپیمایی در مقابل درخواست اطلاعات بیشتر درباره تعلیق پروازها گفت: «ما هرگز درباره مسائیل امنیتی حرف نمی‌زنیم.»

آغاز موج دوم حملات ژنرال حفتر به طرابلس با پشتیبانی مصر

به گزارش اقتصادآنلاین، همزمان با لغو تمام پروزاهای خطوط هوایی انگلیس و لوفت‌هانزا به قاهره، نشانه‌های متعددی از آغاز موج دوم حملات ژنرال حفتر به طرابلس با پشتیبانی مصر دیده می‌شود. منابع غیر رسمی از خروج برخی چهره‌های اسلامیِ مستقر در طرابلس طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید