زمان توزیع کارت بلیت مترو رایگان و اجرای طرح ترافیک خبرنگاری اعلام شد

    کد خبر :554172

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری، در ارتباط با زمان توزیع کارت بلیت مترو رایگان و اجرای طرح ترافیک خبرنگاری توضیح داد.

فرهاد خوانساری درباره پیامک‌های ارسالی به خبرنگاران در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: پیامک‌ها از روز گذشته برای خبرنگاران ارسال شده و ارسال پیامک‌ها ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، 1600 پیامک ارسال شده که در این زمینه به خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک خبرنگاری شده‌‌اند، اطلاع‌رسانی شده است.

خوانساری با اشاره به اینکه طرح ترافیک 97 برای خبرنگاران تا پایان خرداد ماه دارای اعتبار خواهد داشت، گفت: پس از این زمان، ورود با طرح ترافیک خبرنگاری 97 مشمول جریمه خواهد شد.

به گزارش تسنیم،دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در خصوص توزیع کارت‌ بلیت‌های اتوبوس رایگان یکساله به خبرنگاران افزود: کارت‌های اشاره شده به خبرنگارانی که به هر دلیل مشمول طرح ترافیک نشده‌اند، توزیع خواهد شد و در ارتباط با رقم کارت نیز اراقامی بین 350 هزار تومان مدنظر است و زمان توزیع کارت‌ها پس از تعیین تکیلف طرح ترافیک خبرنگاری خواهد بود.

وی با اشاره به زمان بررسی اعتراضات خبرنگاران در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاری 98 یادآور شد: تا 22 خرداد اعترضات بررسی و پاسخ داده خواهد شد و این در حالی است که ارسال پیامک به خبرنگاران حتی با عنوان اینکه مدارک شما ناقص است به منزله این است که طرح ترافیک شامل خبرنگار شده است.

به گفته خوانساری، طرح ترافیک 98 خبرنگاران از ابتدای تیر اجرا می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید