شرایط استقلال بهتر خواهد شد، نیاز به کمک و آرامش داریم

  • ورزشی
  • جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳
    کد خبر :430619

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: با دو پیروزی که به دست آوردیم، استقلال روند خوبی را در پیش گرفته و مطمئنم می توانیم هفته های آینده هم مقابل حریفان به پیروزی برسیم.

ورویا غفوری پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر نفت آبادان در ورزشگاه آزادی گفت: شرایط تیم رفته رفته رو به بهبود است و ما توانستیم در دو بازی اخیر دو پیروزی خوب به دست آورده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم. استقلال نیاز به آرامش دارد و اگر این آرامش به طور کامل به وجود بیاید مطمئناً روند بردهای ما ادامه خواهد داشت و ما می توانیم تا پایان نیم فصل باز هم در جدول بالا برویم.

غفوری در ادامه تصریح کرد: در مقابل نفت چندین موقعیت ما از دست رفت و اگر خوش شانس و کمی هوشیار تر بودیم می توانستیم به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم.

به گزارش مهر، مدافع استقلال تأ کید کرد: بازیکنان ما تقریبا به یک هماهنگی خوب دست پیدا کرده اند و مطمئناً تا پایان نیم فصل اول و زمانی که برای تمرین خواهیم داشت، این هماهنگی کامل خواهد شد و ما روند بهتری خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به هوادارانش نیاز دارد و امیدوارم در دو بازی آینده خصوصا مقابل پدیده مشهد، هواداران به ورزشگاه آمده و ما را تنها نگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید