دستگیری 2 خواهر قاپ زن

  • حوادث
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۵۸
    کد خبر :336333

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو خواهر به جرم سرقت از بانوان دیگر خبرداد و گفت: این دو خواهد که بومی منطقه نیز نیستند به 38 فقره سرقت از بانوان به شیوه کیف بازکنی اعتراف کردند.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: از چندی قبل شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم داخل کیف‌های شان از قبیل وجوه نقد، طلاجات، مدارک شناسایی، گوشی تلفن همراه و… به پلیس شاهرود گزارش شده بود.

وی با اشاره به حساسیت موضوع، از تشکیل تیم ویژه‌ای برای پیگیری پرونده خبر داد و گفت: ماموران تحقیقات خود را برای دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها آغاز و تمام سرنخ‌های موجود و صحنه‌های سرقت را به دقت بررسی کردند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای کشف پرونده ادامه داشت تا این که وقوع سرقتی به همین شیوه در امامزاده محمد(ع) بسطام به پلیس گزارش شد.

اشرفی از اعزام ماموران به محل اعلام شده خبر داد و اضافه کرد: در تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس پلیس دو متهمی که قصد سرقت از یک خانم را در همان محل داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ اشرفی، متهمان، دو خواهر غیربومی بودند که از مدت‌ها پیش با حضور مقطعی در شاهرود اقدام به سرقت می‌کردند.

وی اضافه کرد: یکی از خواهرها، 35 ساله و سابقه‌دار بوده و تاکنون چند بار به علت جعل عنوان و هویت‌های متفاوت دستگیر و راهی زندان شده است.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف 38 فقره سرقت از این بانوان به روش کیف بازکنی خبرداد و گفت: این افراد در استان‌های دیگر نیز مرتکب سرقت شده‌اند که پرونده آنها در این خصوص نیز مفتوح و در حال رسیدگی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید