آزادی‌خواه: فراکسیون ولایی برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس لیست مستقل ارائه می‌دهد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۴۷
    کد خبر :291317

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اعضای فراکسیون به این جمع‌بندی رسیدند که برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس لیست مستقل ارائه دهند.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نزدیک شدن انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای اجلاسیه سوم، اظهار داشت: سال گذشته به سایر فراکسیون‌های سیاسی مجلس اعتماد کردیم و عدم اعتماد از آنها دیدیم.

وی با بیان اینکه برای انتخابات سال گذشته قراری بین سه فراکسیون اصلی پارلمان بود که متاسفانه برخی از فراکسیون‌ها به وعده‌هایشان عمل نکردند، افزود: لذا این عملکرد سزاوار فراکسیون‌های اصلی مجلس نبود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه امسال اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی تدبیر سال گذشته را نخواهند پذیرفت، گفت: با توجه به عدم وفای به عهد از سوی برخی از فراکسیون‌ها، اشتباه سال گذشته را تکرار نخواهیم کرد و به دنبال راه کار جدید هستیم.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه نظر اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی این است که امسال به طور جدی به انتخابات هیئت رئیسه ورود کنیم، اظهار داشت: اعضای فراکسیون تاکنون جلسات متعددی برای بررسی نحوه ورود فراکسیون به انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای اجلاسیه سوم برگزار کرده‌اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه در این جلسات نظرات مختلف اعضا مبنی بر ورود مستقل و یا ائتلاف با سایر فراکسیون‌ها به انتخابات هیئت رئیسه ارزیابی شده است، تصریح کرد: در نهایت اعضای فراکسیون در جلسه مجمع عمومی به این جمع‌بندی رسیدند که فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه لیست مستقل ارائه دهد اما بر سر این نکته که برای تمام اعضای هیئت رئیسه یا تعدادی از آن لیست ارائه شود تاکنون اجماعی صورت نگرفته که در جلسات بعدی در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش تسنیم، انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای اجلاسیه سوم روز(چهارشنبه 9 خرداد) برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید