1000 نهال همدلی بانک دی کاشته شد

    کد خبر :980934
1000 نهال همدلی بانک دی کاشته شد

به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، مدیرعامل، رئیس هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک دی 1000نهال همدلی غرص کردند.

علیرضا قیطاسی مدیرعامل در این مراسم که در بوستان گلابدره تهران (کمربند سبز تهران) برگزار شد با بیان این که بانک دی به محیط زیست توجه ویژه دارد، گفت: درختکاری رسم دیرینه ایرانیان و کارکنان بانک دی است و این روند ادامه دار خواهد بود.

وی افزود: کاشت «نهال همدلی» نه تنها یک اقدام زیست محیطی ارزشمند است، بلکه نمادی برای تقویت همدلی میان کارکنان بانک نیز به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین حامد زواره دبیر شورای سیاست گذاری فرهنگی بانک دی نیز در این مراسم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر این که با کاشت یک درخت باید فضای سبز و حیاتی کشور را تقویت کرد گفت: درختکاری یک سنت دیرینه ایرانی و اسلامی است و بانک دی به عنوان یک رسالت اجتماعی توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

وی افزود:این رویداد با عنوان هر نهال به نام یک شهید والامقام برگزار شد و نهال‌های کاشته شده بانک دی از نوع درخت های مثمر (توت شمیران و سنجد) است.

به گزارش بانک دی، گفتنی است در سال‌های گذشته نیز بانک دی هم‌زمان با روز درختکاری و در راستای مسئولیت اجتماعی، چندین اصله نهال در نقاط مختلف تهران کاشته است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید