گوشی Galaxy S23 FE سامسونگ به عنوان قاتل پرچمدار از راه رسید

    کد خبر :1024920

شرکت سامسونگ به تازگی از گوشی Galaxy S23 FE را معرفی کرد که مشخصات پرچمدار و قیمت یک میان رده را دارد. محصولی برجسته با ویژگی‌های بزرگ که می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند.

بازتاب- شرکت سامسونگ در رویداد کره خود چندین محصول از سری فن ادیشن را معرفی کرد که یکی از برجسته‌ترین محصول گوشی Galaxy S23 FE است. این مدل ویژگی‌های بزرگی داشته و طراحی آشنایی دارد.

 

طراحی و ساخت

Galaxy S23 FE از طراحی گلکسی اس 23 برخوردار بوده و به راحتی در دست جای می‌گیرد. گوشی بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی داشته تا تجربه کاربری پرچمدار را ارائه دهد. در سوی دیگر باید به وزن 209 گرمی و ابعاد 158 در 76 در 8.2 میلیمتر اشاره کرد.

این مدل به پورت USB-C و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز است. گوشی دارای استاندارد IP68 بوده و یک مدل ضدآب و گردوغبار است. بنابراین می‌توان تجربه کاربری لذت بخش و پریمیومی داشت.

 

باتری و نمایشگر

این مدل به صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح FHD+ مجهز شده و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. همچنین باید به شدت روشنایی 1450 نیت اشاره کرد که نسبت به قبل ارتقا بزرگی است. نمایشگر حفره دوربین وسط داشته و حاشیه چندان زیاد نیست. در سوی دیگر باید به پوشش گوریلاگلس 5 اشاره داشت. همچنین باید به باتری 4500 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 25 وات پرداخت.

 

گوشی Galaxy S23 FE

 

سخت افزار و دوربین

گلکسی S23FE به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 مجهز شده که با 8 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی غیرقابل ارتقا همراه است. در بخش دوربین حسگر اصلی واید 50 مگاپیکسل، حسگر اولتراواید 12 مگاپیکسل و تله فوتو 8 مگاپیکسل تدارک دیده شد.

دوربین سلفی یک لنز 10 مگاپیکسل است و دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 4کی دارد.

 

تاریخ عرضه و قیمت

این گوشی از 5 اکتبر با قیمت پایه 599 دلار در رنگ نعناعی، کرمی، گرافیتی، بنفش، نیلی، نارنجی عرضه خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید