وسترن دیجیتال بزرگترین هارد 2.5 ترابایتی موبایلی را معرفی کرد

    کد خبر :1067766
وسترن دیجیتال بزرگترین هارد 2.5 ترابایتی موبایلی را معرفی کرد

شرکت وسترن دیجیتال به تازگی راه‌حل‌های ذخیره سازی خود را با طیف وسیعی از مدل جدید در سری WD، WD_BLACK و SanDisk Professional ارتقا داده است.

بازتاب-ستاره این نمایش اولین هارد موبایلی 6 ترابایتی در جهان با فرم فاکتور جمع و جور 2.5 اینچی است. نیتین کاچواها، مدیر مدیریت محصول وسترن دیجیتال گفت:

«این دستاورد فن‌آوری باورنکردنی به ما این امکان را می‌دهد تا این کار را بیشتر انجام دهیم. ارائه 6 ترابایت در چنین بسته قابل حمل و مقرون به صرفه‌ای به همه از دانشجویان گرفته تا حرفه‌ای‌ها این امکان را داده تا محتوای بیشتری را در حال حرکت ذخیره و تولید کنند.”

سه مدل معرفی شده به شرح زیر هستند:

  • سری هارد درایو قابل حمل WD My Passport: این سری محبوب اکنون دارای یک گزینه ظرفیت 6 ترابایتی برای WD My Passport Ultra و WD My Passport Ultra برای Mac با قیمت 199.99 دلار (تقریباً 1444 یوان) است. WD My Passport استاندارد و WD My Passport برای Mac نیز به 6 ترابایت با قیمت 179.99 دلار (تقریباً 1300 یوان) افزایش یافته است. یک نسخه USB-C از 6 ترابایت WD My Passport با قیمت 184.99 دلار (تقریباً 1336 یوان) در دسترس است. همه مدل‌ها هم‌اکنون در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های Western Digital در دسترس هستند.
  • سری WD_BLACK: هارد دیسک گیمینگ WD_BLACK P10 اکنون در یک گزینه 6 ترابایتی با قیمت 184.99 دلار (تقریباً 1336 یوان) عرضه می شود. اکنون از طریق کانال های مشابه سری WD My Passport برای خرید در دسترس است.
  • سری SanDisk Professional G-DRIVE ArmorATD: حرفه‌ای‌ها می‌توانند در اواخر این ماه از SanDisk Professional G-DRIVE ArmorATD با ظرفیت 6 ترابایت استفاده کنند. این درایو با قیمت 229.99 دلار (تقریباً 1661 یوان)، به گونه‌ای ساخته شده است که حتی در سخت‌ترین شرایط نیز مقاومت کند.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید