هوندا سیویک RS شوالیه سیاه پوش در ژاپن رونمایی شد

    کد خبر :1085901
هوندا سیویک RS شوالیه سیاه پوش در ژاپن رونمایی شد

هوندا از نسخه فیس لیفت شده سیویک در بازار ژاپن رونمایی کرد که شامل تریم جدید RS شده که دارای سیستم تعلیق اسپرت‌تر، تطبیق دور موتور و گیربکس دستی شش سرعته است.

بازتاب-از نظر بصری، هوندا سیویک RS شبیه به کانسپت سالن خودرو توکیو 2024 است. سپر بازطراحی شده در تمام محدوده اعمال می‌شود، اما RS به لطف نمادهای خاص، تریم تیره‌تر، رینگ 18 اینچی مشکی و لوله‌های اگزوز کاربردی در عقب، از مدل e:HEV متمایز شده است. برخلاف هوندا سیویک سی مخصوص ایالات متحده که منحصراً به عنوان یک سدان در دسترس است، سیویک RS ژاپنی دارای بدنه هاچ بک پنج درب است.

طراحی این خودرو به هاچ بک با عملکرد بالا شباهت دارد و آن را می‌توان با لوازم جانبی اصلی کاتالوگ هوندا اکسس برجسته‌تر کرد. نکته برجسته، اسپویلر بزرگی است که یادآور سیویک تایپ R بوده، اگرچه مالکان می‌توانند یک اسپویلر دم اردکی را به عنوان جایگزین انتخاب کنند. گزینه‌های دیگر شامل سپر آیرودینامیک و تزئین اسپرت برای جلوپنجره و ورودی سپر پایینی است.

هوندا سیویک RS شوالیه سیاه پوش در ژاپن رونمایی شد

در کابین داخل، طراحان هوندا خطوط قرمز رنگی را روی داشبورد و کارت‌های درب اضافه کردند که در تضاد با تودوزی با تم تیره بود. مهمتر از آن، هوندا سیویک RS تنها تریم ارائه شده در بازار ژاپن با گیربکس شش سرعته دستی است، زیرا باقی مدل‌ها دارای گیبرکس CVT هستند.

مدل گیربکس دستی با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ استاندارد VTEC ترکیب شده که 180 اسب بخار (134 کیلووات / 182 اسب بخار) تولید می‌کند. این شرکت سیویک RS را به سیستم تعلیق اسپرت‌تر و سیستم تطبیق دور مجهز کرد که آن را مطلوب‌تر کرد. محدوده فیس لیفت شده هوندا سیویک در ژاپن شامل تریم‌های LX و EX نیز می‌شود. اینها با موتور 1.5 لیتری بنزینی توربو یا پیشرانه هیبریدی خود شارژر کارآمدتر «Sports e:HEV» ارائه می‌شوند.

هوندا سیویک RS شوالیه سیاه پوش در ژاپن رونمایی شد

عرضه بازار هوندا سیویک به روز شده در ژاپن برای سپتامبر 2024 برنامه‌ریزی شده است. قیمت از 3,448,500 ین (23,150 دلار) برای 1.5 VTEC و از 3,998,500 ین (26,870 دلار) برای e:HEV شروع می‌شود. در مورد هوندا سیویک RS دستی، قیمت آن 4,198,700 ین (28,162 دلار) است. انتظار داریم بزودی هوندا محصولات خود را در بازارهای بیشتری عرضه دارد و در تلاش بوده تا سبد محصول خود را متنوع سازد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید