مینی Clubman Final Edition رونمایی شد

    کد خبر :983835
مینی Clubman Final Edition

مینی نسخه جدیدی از Clubman را به نام Clubman Final Edition معرفی کرده است و 1969 دستگاه از این خودرو در سراسر جهان به فروش خواهد رسید. بنابراین یک مدل نسخه محدود خواهد بود که عرضه می‌شود.

بازتاب- این خودرو طیف وسیعی از ویژگی‌ها و ارتقاء را نسبت به خودروی استاندارد دارد و شامل ارتقاء داخلی و خارجی و موارد دیگر می‌شود. فضای داخلی مینی Clubman Final Edition بر هاله منحصر به فرد نسخه ویژه محدود با جزئیات تجهیزات متعدد تأکید دارد.

به عنوان مثال، روکش‌های رکاب درها با حروف « Final Edition» همراه شده، که در قسمت پایین فرمان راحت چرمی اسپرت از جنس Nappa هم قابل مشاهده است، فضای خاصی را در این مدل ایجاد کرده است.

مینی Clubman Final Edition

صندلی‌های اسپرت چرمی MINI Yours راحت با ساپورت ران قابل تنظیم و نشان نسخه دوخته شده با رنگ قهوه‌ای تیره همراه است. آنها به زیبایی با یک پارچه پیکه به رنگ آنتراسیت و دوخت متضاد آبی زیبایی فراوانی به کابین می‌بخشند.

در کابین، اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند یک داشبورد دایره‌ای با نمایشگر بزرگ و چندین کلید خاص است که نمای جالبی به وجود آورد. تریم داخلی تیره بوده و افراد می‌توانند با صندلی سبز یا سایر رنگ‌ها همراه سازند.

مینی Clubman Final Edition

در سمت سرنشین، نشان “1 of 1969” روی تریم نیز فضای داخلی انحصاری مینی Clubman Final Edition را یادآوری می‌کند. نشانی با همین طرح روی کفپوش‌ها نیز دیده می‌شود و حروف گرافیکی نیز روی سوییچ مینی Clubman Final Edition حک شد.

در بخش پیشرانه تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و بیشتر تغییر مربوط به ظاهر مدل می‌شود. جزئیات بیشتری توسط مینی اعلام نشده و انتظار داریم بالاتر از 40 هزار دلار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید