معرفی سری آیفون 15 پرو اپل

    کد خبر :1021126

شرکت اپل در جریان رویداد واندرلاست خود از سری آیفون 15 در دو مدل پرو و استاندارد رونمایی کرده که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد.

بازتاب-سری گوشی آیفون 15 پرو در دو مدل پرو و پرو مکس معرفی شده که دارای طراحی بهبودیافته و مشخصات کلیدی بهتر هستند. هر دو مدل از فریم تیتانیومی و بدنه شیشه‌ای برخوردار هستند.

هر دو مدل به صفحه نمایش LTPO Super Retina XDR OLED با سایز 6.7 و 6.1 اینچی مجهز شده که وضوح QHD را ارائه می‌دهند. نمایشگر شدت روشنایی 2000 نیتی داشته و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی دارد.

در بخش پردازنده از چیپ A17 Pro بهره برده که چیپ شش هسته‌ای 3 نانومتری قدرتمند بوده و می‌تواند بازی‌های کنسولی را اجرا کند. این چیپ در کنار 8 گیگ رم و 256 تا 1024 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد.

 

سری آیفون 15 پرو

 

در بخش دوربین مدل پرو از حسگر واید 48 مگاپیکسل بهبودیافته با OIS، حسگر اولتراواید 12 مگاپیکسل و حسگر تله فوتو 12 مگاپیکسل با حسگر لیدار بهره می‌برد. یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسل با سنسور 3بعدی هم تدارک دیده شد. دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 4کی 60 فریم داشته و در مقایسه مدل پرو مکس از یک حسگر پریسکوپ تله‌فوتو برخوردار است و در باقی زمینه‌ها یکی است.

باتری هر دو گوشی از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی کرده و با افزوده شدن درگاه USB-C دوست داشتنی تر هستند. اپل متریال بدنه را با مواد بازیافتی ساخته و در سوی دیگر کلید اکشن هم برای سایلنت و بسیاری از دستورالعل‌ها افزوده شد.

این مدل‌ها در رنگ تیتانیوم سیاه، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی، تیتانیوم طبیعی با قیمت پایه 999 و 1199 دلار عرضه خواهد شد. پیش فروش آغاز شده و عرضه از 22 سپتامبر صورت خواهد گرفت.  برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت برند کوپرتینویی یعنی اپل مراجعه کنید. این کمپانی هر سال نسل جدیدی از آیفون را معرفی کرده و با رونمایی نسل جدید تحول چندانی به خرج نداده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید