مزدا CX-70 کراس اوور پرتوان ژاپنی در راه است

    کد خبر :1042827
مزدا CX-70

مزدا درصدد بوده بزودی کراس اوور CX-70 جذاب خود را با پیشرانه قدرتمند و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا معرفی کند.

بازتاب-فرض بر این بود که مزدا کراس اوور جدید CX-70 را قبل از پایان سال جاری معرفی خواهد کرد، اما این شرکت برنامه‌های خود را تغییر داد و نمایش محصول جدید را به سال 2024 موکول کرد. هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه دقیق CX-70 وجود ندارد. ، اما جزئیات پیشرانه در حال حاضر فاش شده است.

مزدا CX-70 نسخه کمی کوچک‌تر از پرچمدار فعلی CX-90 خواهد بود، مدل جدید کاملاً برای پنج نفر طراحی شده است. اما موتورهای CX-70 برگرفته از CX-90 هستند و این یعنی باید انتظار عملکرد بالاتری داشت. یعنی نسخه پایه دارای موتور 6 سیلندر 3.3 لیتری با قدرت 340 اسب بخار و نسخه برتر دارای پیشرانه هیبریدی مبتنی بر موتور 2.5 لیتری خواهد بود.

مزدا CX-70

مدل هیبریدی پلاگین خواهد بود، قدرت پیشرانه 323 اسب بخار است و همچنین باید به سیستم چهار چرخ محرک در هر دو نسخه موجود اشاره کرد. از آنجایی که CX-70 کمی کوچک‌تر از CX-90 خواهد بود و موتورهای آن یکسان است، محصول جدید باید کمی پویاتر از پرچمدار فعلی باشد.

مزدا هر سال مدل‌های جدیدی در قالب هاچ، شاسی بلند، کراس اوور، سدان و برخی دیگر معرفی می‌کند. در این بین انتظار داریم بزودی CX-70 جذاب را در قالب یک کراس اوور بروز شده و با مشخصات کلیدی بهتر شاهد باشیم. اطلاعات بیشتری نظیر قیمت، تاریخ عرضه و زمان رونمایی فاش نشده و احتمالا در اوایل 2024 این جزئیات تکمیلی اعلام شود.

پیدا نیست این جزئیات فاش شده به حقیقت تبدیل می‌شود یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید