متا و ایجاد تغییراتی در شبکه اجتماعی تردز

    کد خبر :1097393
متا و ایجاد تغییراتی در شبکه اجتماعی تردز

متا “اشتباهات” را در نحوه اجرای قوانین تردز پس از روزها شکایت در مورد نحوه مدیریت محتوا در سرویس توسط شرکت برطرف خواهد کرد. در یک بروزرسانی، آدام موسری، رئیس Threads گفت که این شرکت پیشتر تغییراتی را برای رفع مشکلات پیش آمده انجام داده است.

بازتاب– نظرات موسری در حالی مطرح می‌شود که کاربران Threads به طور فزاینده‌ای درباره تصمیمات به ظاهر تهاجمی و گاهی عجیب و غریب Threads صحبت می‌کنند. در یکی از نمونه‌های برجسته، تعدادی از کاربران گزارش دادند که حساب‌هایشان به دلیل استفاده از کلمه «کراکر» یا «سالتین» جریمه شده است. موسری دقیقاً توضیح نداد که چرا این نوع اشتباهات رخ داده است، اما گفت که یکی از ابزارهای داخلی شرکت “شکست”، که باعث شد بازبینان انسانی “زمینه کافی” را در مورد پست‌هایی که تعدیل می‌کردند ببینند.

متا و ایجاد تغییراتی در شبکه اجتماعی تردز

موسری نوشت: «برای کسانی از شما که نگرانی‌های مشترکی در مورد مسائل اجرایی دارید، ما در حال بررسی آن هستیم و پیشتر اشتباهاتی را پیدا کرده‌ایم و تغییراتی ایجاد کرده‌ایم. مهم‌تر از همه، بازبین‌های ما (افراد) بدون اینکه زمینه‌ای در مورد نحوه انجام مکالمات ارائه شود، تماس می‌گرفتند، که از دست رفته بود. ما در حال رفع این مشکل هستیم تا آنها بتوانند تماس‌های بهتری داشته باشند و ما بتوانیم اشتباهات کمتری انجام دهیم. ما در تلاش هستیم تا تجربه ایمن تری ارائه کنیم و باید بهتر عمل کنیم.»

تعدیل محتوا تنها موضوعی نیست که در روزهای اخیر کاربران Threads را رتبه‌بندی کرده است. در اوایل این هفته، موسری همچنین وعده داد که تردز در حال کار بر روی یک راه حل برای تحت کنترل درآوردن طعمه نامزدی در سرویس، پس از شکایات گسترده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید