مایکروسافت به chatbot بینگ تبلیغات اضافه می کند

    کد خبر :976329
chatbot

چند هفته‌ای می‌شود که مایکروسافت نسخه جدید بینگ را با چت بات chatbot همراه کرده و به ادغام این دو با هم پرداخته است. البته نسخه جدید اج هم چنین ویژگی دارد و حال به نظر رسیده به دنبال کسب درآمد است.

بازتاب-طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال مذاکره با آژانس‌های تبلیغاتی در مورد نحوه قرار دادن تبلیغات در Bing است، به‌ویژه زمانی که صحبت از چت ربات مولد مبتنی بر هوش مصنوعی باشد. به گزارش رویترز، این شرکت در حال حاضر تبلیغات را در آنجا آزمایش می‌کند، از جمله با قرار دادن در تبلیغات جستجوی سنتی.

گفته می‌شود که مذاکرات آژانس تبلیغاتی هنوز در مراحل اولیه است. فقط تعداد کمی از کاربران به چت بات دسترسی دارند و میلیون‌ها نفر دیگر در لیست انتظار هستند. به این ترتیب، مایکروسافت نباید در این زمینه عجله داشته باشد.

chatbot

طبق گزارش، مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند که رویکرد محاوره‌ای بیشتر چت بات برای ارائه اطلاعات، کاربران بیشتری را به همراه خواهد داشت و به نوبه خود، تبلیغ‌کنندگان بیشتری را به سمت این جستجوگر سوق خواهد داد. تبلیغات در ربات چت نیز ممکن است برجسته‌تر از تبلیغات جستجوی معمولی باشد. یکی از مکان‌هایی که ممکن است تبلیغات را مشاهده کنید، لینک‌هایی بوده که چت بات برای نقل قول‌ها در پاسخ‌های خود استفاده می‌کند. مایکروسافت به رویترز گفت که با شروع بررسی پتانسیل فناوری برای تبلیغات، با شرکا و تبلیغ‌کنندگان همکاری خواهد کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید