صعود ۴ شمشیرباز اسلحه سابر به جدول ۳۲ نفره

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
    کد خبر :556729

هر چهار شمشیرباز اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در اسلحه سابر موفق به صعود به جدول ۳۲ نفره شدند.

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی نمایندگان ایران در اسلحه سابر مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا هستند که با از پیش رو برداشتن حریفان خود در مرحله مقدماتی راهی جدول ۳۲ نفره شده اند.

عابدینی در مرحله مقدماتی این رقابت ها نمایندگانی از کویت، هنگ کنگ، عربستان، سنگاپور، تایلند و نیوزلند را از پیش رو برداشت و به طور مستقیم به جدول ۳۲ نفره صعود کرد.

۶ پیروزی علی پاکدامن نیز برابر نمایندگان فیلیپین، قزاقستان، تایلند، عربستان و چین تایپه به دست آمد تا این شمشیرباز نیز به طور مستقیم راهی جدول ۳۲ نفره شود.

به گزارش مهر، در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا، محمد رهبری دیدار برابر نماینده چین را واگذار کرد اما در مصاف برابر حریفانی از نیوزلند، چین تایپه، تایلند، هنگ کنگ و قزاقستان به برتری دست یافت و به جدول ۳۲ نفره صعود کرد.

صعود محمد فتوحی نیز به واسطه پیروزی برابر نمایندگان استرالیا، مالزی، قزاقستان، کویت و هند به دست آمد. وی در مرحله مقدماتی مقابل حریفی از کره جنوبی متحمل شکست شد.

دیدارهای جدول ۳۲ نفره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در اسلحه سابر امروز برگزار می‌شود. در این مرحله مجتبی عابدینی به مصاف نماینده قزاقستان می رود. پاکدامن باحریفی از کویت دیدار می کند. رهبری به مصاف شمشیرباز ازبکستانی می رود و فتوحی هم با حریفی از ژاپن دیدار خواهد کرد.

مسابقات شمیربازی قهرمانی آسیا از جمله رویدادهای تاثیرگذار در امتیاز المپیکی ورزشکاران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید