شیائومی به دنبال ساخت رقیبی برای محصول تسلاست

    کد خبر :1067688
شیائومی به دنبال ساخت رقیبی برای محصول تسلاست

شیائومی پیشتر با معرفی و عرضه اولین خودرو الکتریکی SU7 نشان داد که حرف بسیاری برای گفتن دارد و اکنون آماده است مدل جدید دیگری معرفی کند.

بازتاب-گفته شده این شرکت در نظر دارد بزودی روی مدل شاسی بلند جمع و جوری مشابه تسلا Model Y کار کند و به دنبال رقیبی برای این محصول تسلا است.

سدان الکتریکی شیائومی SU7 سال گذشته در چین موفقیت چشمگیری بدست آورد. پس از افشا، شیائومی بیش از 50000 سفارش را در 30 دقیقه اول فروش در چین ثبت کرد. شیائومی اتومبیل گزارش داد که تا 10000 دستگاه از SU7 در 32 روز اول تولید آن ساخته شد. برند فرعی شیائومی در مسیر تحویل 100000 دستگاه SU7 تا پایان سال قرار دارد.

شیائومی SU7 با یک سیستم اطلاعات سرگرمی قابل توجه متشکل از یک کنسول مرکزی با نمایشگر 16.1 اینچی 3K و یک صفحه نمایش 56 اینچی هد آپ ارائه می‌شود. این مدل همچنین دارای نرم افزار سیستم سرگرمی مبتنی بر اسنپدراگون با قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته در یادگیری رفتار راننده و سرنشین است. SU7 همچنین یکپارچگی تقریباً عالی با گوشی‌های هوشمند شیائومی و سایر دستگاه‌های هوشمند را برجسته می‌کند.

گزارش اخیر بلومبرگ می‌گوید شیائومی در حال توسعه مدل جدیدی است که شکل یک شاسی بلند جمع و جور را دارد. در این گزارش آمده که شیائومی مدل آینده خود را در مقابل تسلا مدل Y قرار می‌دهد و این دیدگاه توسط منابع دیگری نیز بیان شد. مشخصات کلی، باتری و فناوری آنبورد که در این مدل ارائه خواهد شد هنوز اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که شاسی‌بلند کامپکت جدید شیائومی بر روی جنبه‌های نوآورانه SU7 از جمله معماری سیستم سرگرمی هیجان‌انگیز آن ساخته شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید