خودرو برقی اسپرت بی وای دی سیل 06 GT رونمایی شد

    کد خبر :1088493
خودرو برقی اسپرت بی وای دی سیل 06 GT رونمایی شد

شرکت بی وای دی به تازگی از هاچ بک اسپرت برقی سیل 06 GT خود رونمایی کرد که رقیب جدی فولکس‌واگن ID.3 است.

بازتاب– در نمایشگاه خودرو پکن اوایل امسال بی وای دی نمونه نمایشی آن را رونمایی کرد که با نام کانسپت اوشن M معرفی شد. حال نسخه تولیدی با نام بی وای دی سیل 06 GT از راه رسید که باید آن را مدلی میان دلفین و سدان سیل دانست.

البته نمونه تولیدی با مدل کانسپت فاصله دارد و تفاوت‌های فاحشی را می‌توان مشاهده کرد. مدل تولیدی در بیشتر موارد متفاوت شده اما رینگ‌ها با کانسپت اوشن M یکی به نظر می‌رسد. در فضای داخلی شباهتی با سدان سیل استاندارد دارد که شامل نمایشگر بزرگ لمسی در وسط داشبورد می‌شود.

خودرو برقی اسپرت بی وای دی سیل 06 GT رونمایی شد

در کنسول مرکزی هم کلیدهای فیزیکی تعبیه شده و علاوه بر نمایشگر لمسی که بیشتر تنظیمات با آن صورت می‌گیرد. معماری این خودرو پلتفرم 3.0 بی وای دی بوده و به پشتیبانی نسل جدید باتری‌های همین شرکت می‌پردازد. به گفته شرکت سازنده این خودرو با یک بار شارژ مسافت 650 کیلومتری را سپری می‌کند. پیشرانه آن در مدل تک موتوره قدرت 308 اسب بخاری دارد و در مدل دو موتوره 523 اسب بخار است.

قیمت مدل پایه آن 21 هزار دلار است و بهترین تریم 28 هزار دلار خواهد بود. همچنین با سیستم حرکتی دو چرخ عقب محرک به فروش می‌رسد. برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند تا شرکت بی وای دی جزئیات عرضه و برخی اطلاعات تکمیلی بیشتری ارائه دهد. احتمالا این مدل فعلا به بازار چین خواهد رسید و سپس به بازار اروپا می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید