خودرو الکتریکی کانسپت Nyobolt در شش دقیقه شارژ می شود

    کد خبر :1001435
کانسپت Nyobolt

Nyobolt از یک خودروی الکتریکی کانسپت جدید رونمایی کرده و این اتومبیل یکی از شگفت انگیزترین خودروهای برقی بوده که در کسری از دقیقه می‌توان آن را شارژ کرد و به کار گرفت. مسئله‌ای که این روزها کمتر در میان اتومبیل‌های الکتریکی شاهد هستیم.

بازتاب- برای شارژ خودرو کانسپت Nyobolt تنها به 6 دقیقه زمان نیاز است. در واقع این خودرو توسط جولیان تامپسون طراحی شده که در طراحی خود برای این خودروی الکتریکی جدید از لوتوس الیز الهام گرفته است.

Nyobolt Concept EV جدید برای شارژ بسیار سریع‌تر از وسایل نقلیه الکتریکی فعلی طراحی شده، شارژ کامل تنها 6 دقیقه طول می‌کشد، موضوعی که در میان اتومبیل‌های الکتریکی کمیاب است.

در حال حاضر، دستیابی به راحتی این مدل برای شارژ خودروهای برقی غیرممکن است. در نتیجه، اکثر باتری‌های خودروهای الکتریکی بزرگ، سنگین و پرهزینه هستند و هزینه‌های خودروهای الکتریکی برای برخی از خریداران غیرقابل دسترس بوده، به ویژه خودروهایی که اغلب بیش از دو تن وزن دارند.

 کانسپت Nyobolt

نیاز به بسته‌های باتری EV سنگین فشار زیادی را بر تامین مواد خام باتری وارد می‌کند. Nyobolt نشان می‌دهد که دیگر اینطور نیست و فناوری باتری جدیدی را رونمایی کرد که کوچک‌تر و سبک‌تر است و همچنین می‌تواند تنها در شش دقیقه به طور کامل شارژ شود، با برد تا 250 کیلومتر. این پیشرفت موجب توسعه یک خودرو EV چابک‌تر، کارآمدتر با هزینه اولیه پایین‌تر، هزینه‌های جاری کمتر و استفاده کمتر از مواد خام کمیاب تبدیل می‌شود.

Nyobolt EV وزنی نزدیک به یک تن دارد، از یک باتری 35 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند و با زیرساخت‌های شارژ موجود قادر به شارژ کامل با برد 250 کیلومتری در کمتر از 6 دقیقه است. این معادل شارژ با سرعت بیش از  2560 کیلومتر در ساعت است که بیش از دو برابر سریع‌ترین خودروهای شارژ امروزی در جاده‌ها محسوب می‌شود.

مشخص نیست این کانسپت چه زمانی نسخه تولیدی آن معرفی و عرضه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید