بسکتبال ان بی‌ای؛ پیروزی میلواکی

  • آرشیو
  • یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴
    کد خبر :810467
بسکتبال ان بی‌ای؛ پیروزی میلواکی

مسابقات بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای بامداد امروز با یک بازی دیگر ادامه یافت.

بسکتبال ان بی‌ای؛ پیروزی میلواکیبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای بامداد امروز با یک بازی دیگر ادامه یافت.

در این بازی تیم میلواکی باکس با نتیجه ۱۲۲ – ۱۰۸ بر تیم میامی هیت غلبه کرد.

در جدول بسکتبال ان بی‌ای در کنفرانس شرق تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز با ۴۸ برد و ۲۳ باخت در صدر قرار دارد و تیم‌های بروکلین نتس با ۴۷ برد و ۲۴ باخت دوم و میلواکی باکس با ۴۶ برد و ۲۵ باخت سوم هستند. تیم‌های نیویورک نیکس و آتلانتا هاوکس با ۴۰ برد و ۳۱ باخت و میامی هیت و با ۳۹ برد و ۳۲ باخت چهارم تا ششم هستند.

در کنفرانس غرب تیم‌های یوتا جاز با ۵۱ برد و ۲۰ باخت و فنیکس سانز با ۵۰ برد و ۲۱ باخت در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و تیم‌های دنور ناگتس و لس آنجلس کلیپرز با ۴۷ برد و ۲۴ باخت سوم و چهارم هستند. تیم‌های دالاس ماوریکس با ۴۲ برد و ۲۹ باخت و لس آنجلس لیکرز (قهرمان فصل قبل) با ۴۱ برد و ۳۰ باخت در رده‌های پنجم و هفتم جای گرفتند.

تیم هیوستون راکتس با ۱۷ برد و ۵۴ باخت تا کنون ضعیف‌ترین عملکرد را در میان تیم‌های حاضر به ثبت رسانده است.

تیم یوتا جاز به مقام قهرمانی منطقه شمال غرب و تیم میلواکی باکس به مقام قهرمانی منطقه مرکزی دست یافتند. تیم یوتا جاز قهرمان کنفرانس شمال غرب شد، فنیکس سانز قهرمان منطقه پاسیفیک و دالاس ماوریکس قهرمان منطقه جنوب غرب شدند.

به گزارش صدا و سیما، تاکنون ۱۰ تیم بروکلین نتس، فیلادلفیا سونی سیکسرز، میلواکی باکس، میامی هیت، آتلانتا هاوکس و نیویورک نیکس از کنفرانس شرق و تیم‌های یوتا جاز، فنیکس سانز، لس آنجلس کلیپرز و دنور ناگتس از کنفرانس غرب به پلی آف صعود کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید