ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان

مدیرعامل بانک رفاه روز سه شنبه با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد)، ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان، پاسخگوی سئوالات و مشکلات مشتریان این بانک خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را با مدیرعامل بانک رفاه در میان بگذارند، می توانند روز سه شنبه، یازدهم شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.