یورش سهمگین کرونا در مازندران/ وضعیت بحرانی شد

    کد خبر :830506
یورش سهمگین کرونا در مازندران

۲۴ساعت گذشته ۵۰۹ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۳۵۶ نفر ترخیص شدند.

با شناسایی ۶۶۷ بیمار چدید کرونایی، شمار ببستری شدگان این بیماری هم اکنون در مازندران به ۲هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

۶۶۷ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.

همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۴۸۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۳۳۹ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شبانه روز گذشته ۱۵ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

هم اکنون ۲هزار و ۵۰۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

شناسایی ۵۰۹ بیمار کرونایی جدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۵۰۹ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۳۵۶ نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: اکنون هزار و ۹۶۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: ۲۹۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن ۱۲ نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

شناسایی ۱۵۸ بیمار کرونایی جدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۵۸ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۲۵ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۵۴۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۲بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

به گزارش صداوسیما، او گفت: امروز ۳ نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید