گوگل پیکسل 4a تاییدیه FCC را دریافت کرد

    کد خبر :725934

گوشی گوگل پیکسل 4a ابتدا قرار بود در ماه مه امسال رونمایی شود، اما این رویداد تا ماه ژوئن و سپس جولای به تعویق افتاد و حالا یک گزارش جدید ادعا کرده است که پیکسل 4a تا قبل از ماه اکتبر معرفی نخواهد شد.

گوگل هنوز هیچ صحبتی در این‌باره نکرده است، اما به‌تازگی یک هندست گوگل که احتمالا همان پیکسل 4a باشد تاییدیه FCC را دریافت کرده است که این موضوع به معنای نزدیک‌تر بودن زمان معرفی آن است. FCC این هندست گوگل را با سه شماره مدل مختلف G025N ،G025M و G025J لیست کرده که مدل آخر احتمالا یک مدل آمریکایی است. اسناد FCC همچنین نشان می‌دهند که گوگل از هیچ نشانه‌ای در پشت گوشی استفاده نخواهد کرد. FCC همچنین به لیست کاملی از باندهای بی‌سیم اشاره کرده است که پیکسل 4a از آن پشتیبانی خواهد کرد.

براساس رندرها و اطلاعاتی که قبلا فاش شده‌اند، پیکسل 4a مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 730 و ۶ گیگابایت رم و دو گزینه حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود که این مدل‌ها به‌ترتیب ۲۹۹ دلار و ۳۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.

پیکسل 4a همچنین دارای نمایشگر ۵.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و یک هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در پشت دستگاه نیز یک دوربین اصلی ۱۲.۲مگاپیکسلی در کنار یک حسگر اثرانگشت وجود خواهد داشت.

پیکسل 4a انرژی خود را از یک باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت که با سرعت ۱۸ وات از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید