گوشی Thinkphone لنوو با الهام از لپ تاپ معرفی شد

    کد خبر :965190
گوشی Thinkphone

لنوو 9 سال پیش موتورولا را خرید و امروز بالاخره اولین گوشی هوشمند با برند مشترک معرفی شد. Thinkphone by Motorola همانطور که از نامش پیداست، گوشی است که بیشتر شبیه سری لپ تاپ ThinkPad است.

بازتاب- حتی دارای دکمه قرمز امضای این برند هم است. این دستگاه بر امنیت تمرکز دارد و دارای الگوبرداری برگرفته از ThinkPad بوده، مانند کلیپ بورد مشترک و اتصال خودکار از طریق Wi-Fi.

ThinkPhone موتورولا با طراحی خشن عرضه می‌شود. پنل پشتی آن با الیاف آرامید طراحی شده که ادعا می‌شود از فولاد قوی‌تر است. فریم دستگاه از جنس آلومینیومی درجه یک هواپیما بوده و در جلو، گوریلا گلس ویکتوس قرار گرفت. در مورد مشخصات، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با رزولوشن 2400در1080 پیکسل و نرخ نوسازی 144 هرتز است. همچنین پشتیبانی از HDR10+ را ارائه می‌دهد. این چیپست از نوع اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بوده که شاید جدیدترین نیست اما بسیار توانمند محسوب می‌شود. این پردازنده با رم 8/12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128، 256 یا 512 گیگابایتی همراه شد.

در بخش دوربین، لنوو  ThinkPhone دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 با PDAF و OIS بوده و همچنین یک لنز 13 مگاپیکسلی f/2.2  اولتراواید با ماکرو ویژن هم تدارک دیده شده است. در جلو، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار قرار گرفت.

گوشی Thinkphone

این گوشی دارای گواهی MIL-STD 810H و IP68 بوده، به این معنی که باید در برابر آب، دمای انجماد و لرزش مقاومت دارد. این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده که از شارژ سیمی 68 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. شارژر سیمی موجود در باکس آن بسیار کمیاب است.

همانطور که گفته شد، این گوشی دارای بسیاری از ویژگی‌های یکپارچه بوده که امکان اتصال یکپارچه با لپ‌تاپ‌های ThinkPad را فراهم می‌کند. Thinkphone را می‌توان به ThinkPad متصل کرد و از آن برای انتقال انواع فایل‌ها از جمله متن، عکس و اسناد از طریق کشیدن و رها کردن استفاده کرد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند اعلان‌ها را به اشتراک بگذارند، از گوشی به‌عنوان وب‌کم در ThinkPad استفاده کنند و به هر برنامه اندرویدی روی صفحه نمایش لپ‌تاپ دسترسی داشته باشند و آن را اجرا کنند.

این گوشی هوشمند با برنامه های Microsoft 365، Outlook و Teams از پیش بارگذاری شده همراه است. به‌زودی باید آن را در ایالات متحده، اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، استرالیا و کشورهای منتخب در آسیا شاهد بود و قیمت اعلام نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید