گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ احتمالا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

    کد خبر :858830
گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ احتمالا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

سامسونگ احتمالا در ماه جاری یا ماه دسامبر از گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی A13 5G با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد.

براساس گزارش‌ها، سامسونگ درحال کار روی گوشی هوشمند میان‌رده‌ی گلکسی A13 است. از آنجا که گلکسی A12 در نوامبر سال گذشته معرفی شده است، غول فناوری کره‌ای احتمالا نسل جدید این محصول را با نام گلکسی A13 در بازه‌ی زمانی مشابه سال قبل رونمایی خواهد کرد. پیش از این در ماه سپتامبر گزارش شده است که گلکسی A13 از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. حال اطلاعات جدید منتشر شده در مورد این محصول نیز نشان می‌دهد دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

به گزارش زومیت، سیستم دوربین پشتی گلکسی A13 5G شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، یک لنز پنج مگاپیکسلی فوق‌عریض، یک لنز ماکرو دو مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق خواهد بود. برای مقایسه باید اشاره کنیم لنز اصلی گلکسی A12 معادل ۴۸ مگاپیکسل بود.

دوربین سلفی گلکسی A13 5G نیز احتمالا هشت مگاپیکسلی خواهد بود. به‌نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته است از دوربین سلفی A12 در A13 نیز بهره ببرد. در برخی شایعات پیرامون گلکسی A13 اعلام شده است که این محصول می‌توان مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ باشد.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد گلکسی A13 5G احتمالا به یک نمایشگر ۶/۴۸ اینچی LCD با کیفیت Full HD پلاس مجهز خواهد بود که دوربین سلفی آن در ناچ قطره‌ای تعبیه شده است. ممکن است این محصول از تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک و یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره ببرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی A13 سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات اشاره کرد. این دستگاه احتمالا در چند مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی مختلف به بازار عرضه خواهد شد: مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی. این محصول در نسخه‌های مختلف با رم چهار گیگابایت، ۶ گیگابایت و هشت گیگابایت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر این سامسونگ در بخش امنیت، احتمالا یک سنسور اثر انگشت در لبه‌ی کناری A13 تعبیه خواهد کرد.

انتظار می‌رود گلکسی A13 5G با قیمتی در حدود ۲۴۹ دلار روانه‌ی بازار شود. همان‌طور که اشاره کردیم این محصول احتمالا در ماه جاری یا ماه دسامبر رسما معرفی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید