گوشی فوق امن Galaxy Quantum 3 سامسونگ معرفی شد

    کد خبر :904049

سامسونگ به تازگی یک گوشی جدید به سری Galaxy Quantum خود افزوده است. این گوشی که گلکسی کوانتوم 3 نام دارد، از فناوری رمزنگاری کوانتومی پشتیبانی می‌نماید و یک تراشه 5G دارد.

بازتاب -گوشی Galaxy Quantum 3 به تازگی در کره جنوبی رونمایی شده است. این گوشی از یک تراشه QRNG برای ساخت اعداد تصادفی استفاده می‌کند و برای کاربرانی که به قابلیت‌های پیشرفته امنیتی در دنیای دیجیتال نیاز دارند، طراحی شده است.

این قابلیت‌های امنیتی را می‌توان در اپلیکیشن‌های مختلفی از بانک‌ها گرفته تا نرم‌افزارهای مخصوص انجام تراکنش، بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار داد. این تراشه QRNG همچنین از اطلاعات ذخیره شده کاربر در حافظه خارجی نیز محافظت می‌کند.

گوشی Galaxy Quantum 3 از یک نشانگر ویژه برخوردار است به کاربر در مورد فعال یا فعال نبودن رمزنگاری کوانتومی هشدار می‌دهد. طبق اعلام شرکت SK Telecom که به صورت اختصاصی این گوشی را عرضه خواهد کرد، گوشی گلکسی کوانتوم 3 تا انتهای هفته جاری به بازار خواهد آمد.

مدیر عامل SK Telecom به نقش مهم گوشی‌های هوشمند در انجام تراکنش‌های مالی در دنیای مدرن اشاره کرده و گوشی Galaxy Quantum 3 سامسونگ را قابل اطمینان‌ترین دستگاه در این بخش دانسته است. این گوشی در کره جنوبی با قیمت 500 دلار به فروش گذاشته خواهد شد.

باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی کوانتوم جدید همان Galaxy M53 5G است که فناوری رمزنگاری کوانتومی پشتیبانی می‌کند. Galaxy Quantum 3 یک نمایشگر 6.7 اینچی با پنل AMOLED دارد که تصاویر را با رزولوشن تا +FHD و نرخ بروزرسانی تا 120 هرتز به نمایش می‌گذارد.

برای انجام عملیات پردازشی، این گوشی هوشمند به تراشه Dimensity 900 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. برای ذخیره اطلاعات نیز 128 گیگابایت فضا در اختیار کاربران خواهد بود؛ این فضا با کارت حافظه microSD قابل افزایش است.

برای عکاسی یک دوربین 108 مگاپیکسلی وجود دارد و برای ثبت تصاویر سلفی یا تماس ویدیویی، حسگر 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. تامین انرژی این گوشی را یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد که از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌نماید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید