گلکسی M52 مدل 5G سامسونگ در ۲۸ شهریور معرفی می‌شود

    کد خبر :845974
گلکسی M52 مدل 5G سامسونگ در ۲۸ شهریور معرفی می‌شود

سامسونگ در نظر دارد مدل جدیدی از سری گلکسی M به نام گلکسی M52 مدل 5G را طی روزهای آینده معرفی کند.

به نظر می‌رسد سری گلکسی M به‌زودی عضو جدیدی دریافت خواهد کرد. محصول مورد نظر که گلکسی M52 مدل 5G نام دارد، درواقع جانشینی برای گلکسی M51 خواهد بود. GSMArena در توضیح گلکسی M52 مدل 5G گفته که محصول جدید سامسونگ گویا نسبت به مدل پیشین از نرخ نوسازی دو برابر بهره خواهد برد.

گلکسی M51 با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی به بازار عرضه شد و اگر نرخ نوسازی دو برابر شود، گلکسی M52 مدل 5G از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن، شرکت کره‌ای در سخت‌افزار محصول جدید خود نیز بازنگری خواهد داشت.

در گزارش آمده که پردازنده‌ی گلکسی M52 مدل 5G نسبت به مدل پیشین با ۵۵ درصد بهبود در عملکرد همراه خواهد بود. با این حال، نام تراشه‌ی مورد استفاده در جدیدترین عضو سری گلکسی M مشخص نیست. در شایعات پیشین ذکر شده بود که گلکسی M52 مدل 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G استفاده خواهد کرد که با گزارش‌های جدید تناقض دارد.

با وجود اینکه اسنپدراگون 778G از تراشه‌های توانمند کوالکام برای محصولات میان‌رده به شمار می‌رود، اما تفاوت عملکرد پردازنده‌ی آن نسبت به اسنپدراگون 730G که در گلکسی M51 استفاده شد در حدود ۵۵ درصد نیست و فاصله‌ی کمتری میانشان قرار دارد. همین امر سبب شده تا حدس و گمان‌ها به سمت تراشه‌های توانمندتر کوالکام مانند اسنپدراگون 780G برود.

به گزارش زومیت، در دل گلکسی M52 مدل 5G باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که اصولا اکثر محصولات میان‌رده از باتری با چنین ظرفیتی برخوردار هستند؛ البته باید در نظر داشت که مدل پیشین با باتری ۷،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شد که در مقایسه با آن، باتری موجود در گلکسی M52 مدل 5G از ظرفیت به مراتب کمتری برخوردار شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید