گلکسی M32 سامسونگ در تاریخ ۳۱ خرداد معرفی خواهد شد

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۹
    کد خبر :818778
گلکسی M32 سامسونگ در تاریخ ۳۱ خرداد معرفی خواهد شد

گلکسی ام ۳۲ با قیمتی بین ۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار عرضه خواهد شد و صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی ۹۰ هرتز با ظرفیت باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

گلکسی ام ۳۲ سامسونگ به‌طور رسمی در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد ۱۴۰۰) رونمایی خواهد شد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تصویر تبلیغاتی گوشی مذکور با تاریخ عرضه‌ی آن در آمازون هند منتشر شده است و برخی از مشخصات شامل ظرفیت باتری، صفحه‌نمایش و چیدمان دوربین چهارگانه را در صفحه‌ای اصلی وب‌سایت نشان می‌دهد.

گلکسی M32 صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، رزولوشن +Full HD و روشنایی ۸۰۰ نیت خواهد داشت و در بالای صفحه‌نمایش بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی با سنسور ۲۰ مگاپیکسل قرار گرفته است.

گوشی بعدی سری M سامسونگ در پنل پشتی دارای برآمدگی مربعی است که از حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد و مانند گلکسی M42 5G، دارای دوربین‌های اولتراواید، ماکرو و عمق‌سنج است.

به گزارش زومیت، از دیگر مشخصات گوشی یادشده می‌توان به باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که البته ظرفیت بالای باتری یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی سری M گلکسی است. طبق اخبار منتشرشده، گلکسی ام ۳۲ در آمازون و فروشگاه سامسونگ به‌ فروش می‌رسد و بسته به نوع حافظه‌ ذخیره‌سازی و رم، قیمتی در حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار روپیه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید