گرشاسبی:مدارک پرسپولیس کامل به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴
    کد خبر :142858

عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: با تلاش‌های شبانه روزی در باشگاه و فدراسیون فوتبال و با حمایت‌های وزارت ورزش خوشبختانه مدارک پرسپولیس کامل و ارسال شد. از تمام بزرگوارانی که مطالبات خود را بخشیدند یا وصول آن را به زمان دیگری موکول کردند، تشکر می‌کنیم.

به گزارش فارس، حمدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اقدامات لازم از سوی باشگاه برای تهیه و ارسال مدارک جهت اخذ مجوز حرفه‌ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفت و همان گونه که اعلام شد موارد درخواستی تحویل فدراسیون فوتبال شده است. برای این منظور تلاش شبانه روزی در باشگاه صورت گرفت تا این اقدام در موعد مقرر انجام شود و خوشبختانه از نظر فدراسیون این مدارک کامل بود.

وی ادامه داد: در این ارتباط ضروری است از همراهی و کمک‌های فدراسیون فوتبال برای این منظور، همچنین حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و البته کوشش مدیران، معاونان و پرسنل باشگاه در بخش‌های مربوطه تقدیر و تشکر کنیم.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم برای همگان محرز است که با توجه به مشکلات، انجام این امر تا چه میزان برای تمام ارکان سخت و دشوار بوده است. به همین سبب باید تقدیر ویژه‌ای هم داشته باشیم از تمام بزرگوارانی که به هر ترتیب مطالباتی از سال‌های گذشته داشته‌اند و با طبع بلند، این مبالغ یا بخش اعظمی از آن را به باشگاه پرسپولیس و هواداران بخشیده‌اند. همچنین تشکر می‌کنیم از آن دسته عزیزانی که به هر روی در زمره طلبکاران قرار دارند و با صبوری و موکول کردن وصول مطالبات خود به آینده و زمانی که باشگاه در شرایط مالی مطلوب‌تری قرار بگیرد برای نیل به این هدف، شادی دل هواداران و حفظ تیم در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه پرسپولیس کمک کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید جبران این تعصب و محبت‌ها میسر نیست و برای آن نمی‌توان ارزش مالی قائل شد اما با حرکتی که آغاز شده است و با حمایت‌هایی که ارکان مختلف صورت خواهند داد، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ایجاد چرخه اقتصادی حرفه‌ای و درست برای فوتبال باشیم تا باشگاه‌ها با رسیدن به حقوق واقعی خود، همانگونه که در عرصه بین‌المللی تعریف شده است، نه تنها این تعهدات بر جای مانده از گذشته تادیه شود بلکه با فراهم شدن امکانات مالی شاهد رونق هر چه بیشتر فوتبال در کشورمان باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید