کلش اف کلنز ، همچنان جذاب ، همچنان سرگرم کننده

    کد خبر :882451

سالهای زیادی از ارائه ی کلش اف کلنز برای گوشیهای اندرویدی می گذرد و این بازی جذاب که توسط کمپانی Supercell ارائه شده است همچنان جزو پردانلودترین و پر مخاطبترین بازی های موبایلی شناخته میشود .

کلش اف کلنز دنیای بازی های استراتژی را با رویکرد متفاوتی که داشت و اضافه کردن کارکترهای فانتزی به بازی دگرگون کرد و بسیاری را که شاید پیش از این هیچ علاقه ای به بازی های استراتژی اغلب خشن و ترسناک نداشتند به سمت این سبک جذب کرد . شاید یکی از مهمترین دلیل های این موضوع امکان انجام آسان بازی به صورت انلاین و درگیر کردن مخاطبان با یکدیگر بود.

این رویه که بعد ها در بسیاری از بازی های اندرویدی و به نوعی تمامی تولیدات سوپرسل ادامه پیدا کرد ، موفقیت های بسیاری را برای این کمپانی مهیا کرد و از سویی دیگر بازی خورهای بسیاری را نیز به این حوزه وارد کرد. بازی های استارتژی نیازمند چینش استراتژی ، هماهنگی بین بازیکنان و همینطور موقعیت سنجی مناسب برای حمله می باشد و در کنار آن باید استراتژی های مختلفی نیز برای دفاع در نظر گرفته شود.

جمع آوری سیاهی لشگر فایده ای ندارد بلکه باید استحکامات را جوری چید که امکانم عبور از آن به سختی مهیا شود. دانلود کلش اف کلنز با توجه به امکان برنامه ریزی مناسب برای حمله و استفاده از کارهای تیمی به بیش از 1 میلیارد بار در سیستم های عامل های مختلف رسیده است و بسیاری از رکوردهای دانلود و بازی انلاین برای اولین بار توسط این بازی به میزان بسیار بالایی ارتقا داشته اند.

سوپرسل در این بازی با تکیه بر ایجاد و دسته بندی کلن ها و بوجود آوردن شرایطی که در آن حضور در کنار یکدیگر می تواند سبب افزایش امتیازگیری و پیروزی در قسمت های مختلف شود ، به نوعی اجبار به تشکیل تیم های مختلف را سبب شده است که این مورد از سویی ، رقابت برای ایجاد تیم های قوی را تشدید کرده است و از سویی دیگر سبب ورود افرادی به این بازی شده است که شاید پیشتر هیچ بازی اندرویدی نتوانسته بود انها را جمع کند.

همین رویه برای جذب کاربران در کلش رویال نیز ادامه پیدا کرده است. کلش رویال نوع دیگری از سری بازی های استراتژی می باشد که در آن بازی با استفاده از کارت هایی انجام میگیرد که در اختیار کاربران قرار گرفته و کاربران با استفاده از پیروزی های مختلف امکان دسترسی به کارتهای جذابتر را خواهند داشت.

دانلود کلش رویال نیز در تمامی پلتفرم ها بیشتر از 200 میلیون بار بوده است که در بین بازی های کارتی یکی از برترین و محبوبترین بازی ها محسوب می شود .

سوپر سل در بازی های دیگر خود نیز ، به نوعی کاربران را به ارتباط با یکدیگر و تعامل بیشتر با هم تشویق میکند. در بازی جذاب هی دی ، جنگ و مبارزه همچون دیگر بازی های استراتژی این کمپانی وجود ندارد، در مقابل امکان کشاورزی و خرید و فروش محصولات فراهم شده است ! در این بین خرید و فروش کالا به کاربران دیگر می تواند در بهبود شرایط مزرعه شما بسیار کمک کند.

به طور کلی رویکرد سوپرسل تولید بازی هایی با محوریت کار جمعی می باشد و از رو است که به موفقیت های بسیار بالایی رسیده است.

نسخه مود شده کلش اف کلنز :

از بررسی نوع بازی ها که خارج شویم ، می خواهیم به این سوال مرسوم بین بازی خورهای کلش پاسخ دهیم که آیا کلش اف کلنز و یا بازی هایی همچون کلش رویال ، هی دی ، بوم بیچ و … که تولید سوپرسل می باشد نسخه ی مود شده دارند ؟

نسخه های مود شده به نسخه هایی گفته میشوند که از دستکاری نسخه ی اصلی تولید میشوند. این نسخه ها با دستکاری کدهای مخصوصی در دیتاهای بازی ، شرایط را برای استفاده ی نامحدود از برخی امکانات همچون طلا و الماس و … فراهم میکنند.

اما آیا این امکان برای تمامی اپلیکیشن ها امکان پذیر است ؟ پاسخ خیر می باشد. سوپرسل سرورهای مخصوص و بسیار قدرتمندی دارد که به محض شناسایی دستکاری در سیستم ، اپ مورد نظر را بلاک میکند . این شیوه کم کم در بسیاری از بازی های انلاین فراگیر شده است و اکنون بازی های انلاینی که امکان مود کردن آن ها وجود داشته باشد بسیار کم می باشد .

اما در این بین برخی توسعه دهندگان خرد به منظور اینکه کاربران علاقه مند به نسخه های مود شده را جذب کنند با استفاده از سرورهای جداگانه امکان استفاده و تست از قابلیت های بی نهایت بازی ها را در اختیار کاربران قرار میدهند.

دانلود کلش اف کلنز هک شده نیز اشاره به دانلود همین نوع بازی ها دارد و با استفاده از این نسخه ها کاربر می تواند به صورت کامل با تغییرات جدید نسخه ی اصلی اشناشده و از سویی با استفاده از جم و سکه های بینهایت تجربه ی داشتن نیروهای فراطبیعی و قدرتمند را کسب نمیاد.

آیا کلش اف کلنز همچنان محبوب می ماند ؟

سازندگان کلش اف کلنز به خوبی با تغییرات در دنیای بازی های موبایلی آشنا هستن و می دانند که بسیاری از افرادی که با کلش اف کلنز و امثال آن بازی های موبایلی را شروع کردن اکنون در حال انجام بتل رویال ها می باشند ! اما ارائه ی نسخه های مختلف کلش اف کلنز و همینطور بازی هایی با سبک متفاوت از سوپرسل نشان از آگاهی کامل از شرایط کنونی می باشد و در آینده شاید شاهد نسخه هایی متفاوت از بازی های سری کلش نیز باشیم که باز همه ی نگاه ها را به سوی خود جلب نماید .

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید