کلاهبرداری به سبک اسنپ مارکت؛ مردم مراقب باشند!

    کد خبر :877087

مدتی است که نرم افزار اسنپ در کنار خدمات مسافربری و باربری، همچنین در حوزه های دیگر نظیر خرید و ارسال غذا و نیز خرید و ارسال اقلام و کالاهای سوپرمارکتی نیز فعال شده است؛ مجموعه فعالیت هایی که البته به واسطه ضعف در نظارت ها خسارت های سنگینی را متوجه شهروندان می کند.

«بازتاب»؛ از جمله آسیب و مشکلاتی که در آغاز فعالیت استارتاپ هایی چون اسنپ در حوزه های مختلف وجود دارد، موضوع قدیمی ولی همچنان تازه گرانفروشی است که از قرار معلوم افراد زیان دیده زیادی دارد ولی این افراد امکان پیگیری و احقاق حقوق خود را عملاً ندارند و یا به واسطه سخت بودن مسیر پیگیری ها از این کار صرف نظر می کنند.

به طور مشخص و در این گزارش می خواهیم از مشکلی که در بخش سوپرمارکت نرم افزار اسنپ وجود دارد، سخن بگوییم؛ مشکلی بزرگ که سخن به گزاف نیست اگر آن را کلاهبرداری در روز روشن بنامیم و مطالبه کنیم که مسئولین امر برای مقابله با آن اقدام جدی داشته باشند.

در همین رابطه گزارشی به تازگی به دست ما رسیده است که نشان می دهد یکی از شهروندان تهرانی در تاریخ 16 دی ماه سال جاری چند قلم کالای سوپرمارکتی از طریق اسنپ خریداری می کند، ولی پس از دریافت محصولات و مقایسه قیمت روی کالاها با قیمت درج شده در فاکتور متوجه تفاوت قیمت فاحشی می شود.

تفاوتی که در کلیپ زیر به آنها اشاره شده و این شهروند را مجاب کرده است تا از طریق کانال های ارتباطی موجود پیگیر این مسئله شود، اما از قرار معلوم نه از طریق فروشگاه زنجیره ای مقصد و نه از طریق اسنپ پاسخ روشن و شفافی دریافت نمی کند.

خلاصه کلام اینکه مجموع این شهروند معترض در خرید 5 قلم کالای بهداشتی و خوراکی چیزی حدود 40 هزار تومان متضرر شده است که در ادامه به صورت مستند به آن در قالب کلیپ اشاره می شود.

با این توضیح که هیچ عنوانی جز کلاهبرداری برای این نوع فروش کالا نمی توان پیدا کرد و لازم است که شهروندان نسبت به خرید از این طریق حساسیت و دقت بیشتری از خود نشان دهند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. کورش گفت:

    البته تاریخ های درج شده قدیمی می باشند و قطعا هم قیمتهای درج شده بر روی اجناس مربوط به همان چند ماه پیش هستند اما فروشگاه با قیمت جدید فروخته است.
    این هم اجحافی است که فروشندگان به بهانه افزایش قیمت انجام می دهند و اجناس قدیمی را به قیمت جدید می فروشند

دیدگاهتان را بنویسید