سردار رضایی خبر داد

کشف ۱۸۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزبانان

    کد خبر :698773

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزداران سیستان و بلوچستان در هنگ‌های مرزی جکیگور و سراوان موفق شدند ضمن توقیف ۳ دستگاه خودرو و هلاکت یک قاچاقچی، یک تن و ۸۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.

به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی اظهار کرد: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مورتان جکیگور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزداران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان، در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی مرزبانی استان توانستند سوداگران را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

سردار رضایی بیان داشت: در این عملیات که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین مأموران و سوداگران مرگ همراه بود مرزداران هنگ مرزی جکیگور با هلاکت رساندن یک سوداگر مرگ و توقیف ۳ دستگاه خودرو، یک تن و ۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان بیان داشت: مرزداران از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق سراوان مطلع شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر را شناسایی کردند و با اعزام چندین تیم عملیاتی منطقه در کنترل مرزداران قرار گرفت.

وی گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره دیدند با رها کردن موادمخدر از محل متواری که در پاک سازی از منطقه ۸۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۳۹۵ کیلوگرم تریاک و ۴۲۵ کیلوگرم حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در بین شیارهای کوه مخفی شده بود را کشف کردند.

سردار رضایی در ادامه تصریح کرد: مرزداران استان در هنگ‌های مرزی جکیگور و سراوان موفق شدند ضمن توقیف ۳ دستگاه خودرو و هلاکت یک قاچاقچی، یک تن و ۸۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی خواهد بود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید