کشف باند مواد مخدر در غرب تهران توسط سگ‌ها

    کد خبر :760444

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سرشبکه توزیع مواد مخدر در غرب تهران خبر داد.

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت از ‌دستگیری سرشبکه باند توزیع مواد مخدر در غرب تهران خبر داد.

به گزارش فارس،  سرهنگ‌ جلیل موقوفه ای گفت: تیم عملیات کلانتری با اقدامات پلیسی موفق به دستگیری سرکرده باند پخش موادمخدر در غرب تهران شدند که در این عملیات ۲ خودروی تیبا و پژو ۲۰۷ و یک موتور سیکلت که اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: در این عملیات دستور ایست برای سرنشینان ۲ خودرو و راننده موتور سیکلت صادر شد که متهمان قصد فرار داشتند، در ادامه ماموران اقدام به تیراندازی به لاستیک خودروی پژو ۲۰۷ کرده و پس از توقیف آن، راننده های خودروی تیبا و موتورسیکلت نیز دستگیر و در بررسی از خودروها موادمخدر شیشه و هروئین کشف شد.

سرهنگ موقوفه ای گفت: با توجه به اینکه احتمال می رفت متهمان داخل خودرو موادمخدر دیگری را جاساز کرده باشند، خودروها به کلانتری منتقل و در ادامه سگ های مواد یاب ناجا خودروها را بررسی کردند.

این مقام پلیسی اظهار داشت: با دستگیری این ۳ متهم، سرشبکه باند توزیع موادمخدر غرب تهران متلاشی شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ موقوفه ای در خصوص بررسی و گشت های نامحسوس در پایانه غرب تهران گفت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا و پلیس مبارزه موادمخدر تهران انبارهای ترمینال غرب تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای بررسی های بیشتر از سگ های مواد یاب استفاده می کنیم و بسته و محموله هایی که از طریق اتوبوسرانی منتقل می شوند مورد بررسی و کنترل قرار می گیرند.

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت گفت: این بررسی ها و کنترل ها به صورت نامحسوس و در روزهای مختلفی صورت می گیرد

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید