کشف انبار موادمحترقه خطرناک در شرق تهران

    کد خبر :678499

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۲۳ هزار و ۶۴۰ عدد انوع مواد محترقه پر خطر در شرق پایتخت خبر داد.

سرهنگ سعید راستی دراین‌باره گفت: از مدتی قبل با دریافت خبری مبنی برای اینکه فردی با همکاری یکی از همدستانش اقدام به انبار کردن انواع مواد محترقه در یکی از محلات شرق پایتخت کرده است، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند که در جریان آن مشخص شد که خبر واصله صحت دارد و متهمان تعداد فراوانی مواد محترقه پر خطر را در انباری دپو کرده‌اند که همزمان با نزدیکی ایام چهارشنبه‌سوری اقدام به توزیع و فروش آن کنند.

وی با اشاره به ارائه گزارش تحقیقات پلیس به مقام قضایی، افزود: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در دوم بهمن ماه تیمی از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی با مجوز قضایی به مخفیگاه متهمان اعزام شده و موفق شدند در یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری هر دو متهم، ۲۳ هزار و ۶۴۰ عدد انواع مواد محترقه پر خطر در این محل کشف و ضبط کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمب محل دپوی این اقلام خبر داد و گفت: دو نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به بزه انتسابی اقرار کردند.

راستی با اشاره به توقیف اقلام مکشوفه خاطرنشان کرد:‌ موادمحترقه مکشوفه توقیف شدند و کارشناسان ارزش ریالی این مواد را ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد این‌چنینی موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید