«کرمان نیرو» تولیدکننده سینی کابل در تهران

    کد خبر :872200

Cable Tray، نوعی سیستم پشتیبانی مکانیکی است که می تواند کابل های الکتریکی مورد استفاده برای توزیع برق، کنترل و ارتباطات را پشتیبانی کند. راه حل مناسبی برای اجرای مقادیر زیادی کابل برق یا داده در بالای سر یا زیر زمین هستند. در ادامه قرار است اطلاعات بیشتری درباره ی این تجهیز پرکاربرد توسط مجموعه کرمان نیرو در اختیار شما همراهان گرامی قرار گیرد. پس با ما همراه باشید…

ساخت انواع سینی کابل گرم گالوانیزه با قیمت مناسب در تولیدی گروه صنعتی کرمان نیرو طبق سفارش مشتری به تعداد انبوه با جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در کمترین زمان ممکن ارسال به سراسر ایران

مشاهده محصولات کرمان نیرو: قیمت سینی کابل

آشنایی با مجموعه کرمان نیرو

گروه صنعتی ای که از اواخر سال 91 تاسیس گردید و محور اصلی فعالیت آن تولید سینی کابل و لوله های فولادی برق است. همچنین پخش انواع جعبه های تقسیم و کلیدها و کلیه اتصالات و کف خواب، قوطی های کلید در زمره دیگر فعالیت های کرمان نیرو است. از جمله شرکت هایی که از اقصی نقاط کشور با این مجموعه همکاری داشته اند شامل شرکت های پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت های مختلف پتروشیمی (عسلویه) و شرکت پالایش نفت بندرعباس میشود. این مجموعه به یاری خدای متعال امید دارد که بتواند خدمت کوچکی در جهت آبادانی و صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی به میهن عزیزمان ارائه کند تا هر چه بیشتر به خودکفایی و استقلال در ساخت و بی نیازی از بیگانه، قدمی کوچک بردارد.

دانستنی های لازم درباره ی سینی کابل و کاربرد آن

از سیستم سینی کابل در سیم کشی برق ساختمان ها، برای پشتیبانی از کابل های برق عایق شده برای توزیع برق، کنترل و ارتباطات استفاده می شود. سینی کابل به عنوان جایگزینی برای سیم کشی باز یا سیستم های مجرای برق است و معمولاً برای مدیریت کابل در ساخت و سازهای تجاری و صنعتی از آن بهره میبرند. همچنین در شرایط ویژه که تغییرات در سیستم سیم کشی پیش بینی می شود، مفید هستند، زیرا کابل های جدید را می توان با گذاشتن آنها در سینی، به جای کشیدن آنها از طریق لوله، نصب کرد.

در مجموع سینی کابل واحد یا مجموعه‌ای از واحدها یا بخش‌ها و اتصالات مربوطه است که یک سیستم ساختاری سفت و سخت را تشکیل می‌دهد که برای بستن یا پشتیبانی ایمن کابل‌ها و مسیرهای سیم کشی استفاده می‌شود.سینی کابل را معمولا از فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم یا پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه می سازند. مواد برای یک برنامه معین بر اساس محل استفاده انتخاب می شود. سینی گالوانیزه که پرکاربردترین نوع سینی کابل است، به دلیل پوششی که دارد. هنگامی که سینی گالوانیزه به طول در کارخانه برش داده می شود، معمولاً سطح برش با یک ترکیب غنی از روی رنگ می شود تا از فلز در برابر خوردگی محافظت کند.

تولیدکننده سینی کابل در لاله زار تهران

عمدتاً سازندگان سینی کابل و انواع آن باید از ویژگیهایی نظیر رعایت استانداردهای ساخت برای ارائه بهترین کیفیت، بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و متخصصین مجرب و ارائه محصولات متنوع به بازار برخوردار باشند. خوشبختانه گروه کرمان نیرو https://kerman-niroo.ir/، واقع در لاله زار تهران که جزو تولیدکنندگان در این حوزه است و با دارا بودن خط تولید حرفه ای و تنوع در تولید و ارائه محصولات با کیفیتی نظیر تولید و پخش انواع سینی کابل، لوله های فولادی برق، سینی کابل گالوانیزه گرم؛ قوطی کلید و جعبه تقسیم، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید و قدمی در آبادانی کشور بردارد. لذا مشتریان گرامی میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به روز هر یک از محصولات با مجموعه کرمان نیرو تماس حاصل نمایند.

آدرس دفتر فروش:

تهران. خیابان لاله زار جنوبی. پاساژ بزرگ نور. طبقه زیر همکف. پلاک 2.

تلفن های تماس:

02133938965 – 02133939014

همراه برادران پوریوسفی:

09125868546 – 09122801697

kerman-niroo.ir

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

4
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. saeid omidi گفت:

    زانویی سینی کابل هم تولید دارید

  2. saeid omidi گفت:

    لوله فلکی هم تولید دارید ؟

  3. ایمان محمودی گفت:

    برای شهر های گرم و پر رطوبت خوزستان/این پوشش روغنی که گفته شده تاثیر گذار هست؟

  4. باخدا گفت:

    من سینی کابل رنگ مشکی لازم دارم البته سبک برای فضای پارکینگ هر جا تماس میگیرم قیمت های خیلی بالایی میدن

دیدگاهتان را بنویسید