کرایسلر در جریان CES 2023 از محصول الکتریکی خود رونمایی می‌کند

    کد خبر :960312
کرایسلر

Stellantis در حال آماده‌سازی چندین نمایش بسیار جالب در طول نمایشگاه Consumer Electronics 2023 اوایل سال آینده است. از ویژگی‌های برجسته این خودروساز در لاس وگاس می‌توان به کانسپت کامیون الکتریکی Ram 1500 Revolution، کانسپت پژو Inception و یک محصول از برند کرایسلر اشاره کرد.

بازتاب-مطمئناً، مورد دوم توصیفی بسیار مبهم از آنچه این برند آمریکایی در طول نمایشگاه CES 2023 رونمایی خواهد کرد، است اما این تقریباً تمام اطلاعاتی است که ما تاکنون داریم. در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی، Stellantis جزئیات تمام اولین نمایش‌هایی را که از 5 ژانویه در لاس وگاس به نمایش می‌گذارد، ارائه می‌دهد و این اعلامیه شامل متنی در مورد محصول کرایسلر طی نمایشگاه فناوری است. از اطلاعات موجود چیز زیادی نمی‌توان گفت، اما قرار است این برند “آخرین پیشرفت‌ها را در تعهد خود به عرضه اولین خودروی برقی کرایسلر در سال 2025 نشان خواهد داد.” علاوه بر آن، این برند همچنین اولین برنامه کاربردی فناوری اتصال Stellantis در آمریکای شمالی را پیش‌نمایش خواهد کرد.

بنابراین با یک مدل الکتریکی منحصربفردی رو به رو هستیم که شرکت امریکایی از آن رونمایی به عمل خواهد آورد. مدلی که ساختار الکتریکی مشابه دیگر رقبا داشته و بسیار توانمند است. اگر بخواهیم به تصویر تیزری اشاره داشته باشیم، با جلوپنجره‌ای با چراغ‌های LED مواجه هستیم که مفهوم جدیدی از طراحی خروجی هوا را نشان می‌دهد. کرایسلر دو کانسپت Airflow را در سال 2022 معرفی کرد  و کانسپت اصلی Airflow در CES امسال و Airflow Graphite در آوریل رونمایی شد. هر دو خودرو دارای سیستم انتقال قدرت یکسان و سیستمی با دو موتور الکتریکی که قابلیت چهار چرخ محرک داشته و حداکثر توان 400 اسب بخاری تولید می‌کرد، داشتند.

کرایسلر

آیا کرایسلر قصد دارد نسخه ارتقا یافته‌ای از این پیشرانه EV را به نمایش بگذارد یا خیر، مشخص نیست. اگرچه می‌دانیم که این دو نمونه اولیه براساس پلتفرم STLA هستند که می‌تواند موتورهای الکتریکی حتی قدرتمندتری را نیز در خود داشته باشند. از نظر برد حرکتی، بین 563 تا 643 کیلومتر هستند و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

همانطور که در بالا ذکر شد، پیوستن به کرایسلر در لاس وگاس رم با کانسپت 1500 Revolution و همچنین پژو با کانسپت Inception خواهد بود. دوج Charger Daytona SRT را به نمایش خواهد گذاشت «خودرویی که مانند دوج رانندگی م‌‌کند، شبیه دوج است و صدایی شبیه به دوج دارد»، در حالی که شرکت ایتالیایی فیات فروشگاه فیات متاورس، اولین نمایشگاه تعاملی متاورس در جهان را به نمایش خواهد گذاشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید