کدام مناطق کشور طی چند روز آینده بارانی است؟

    کد خبر :748524

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی کشور گفت: امروز و فردا برای مازندران و غرب گیلان بارش‌های پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و روز یکشنبه هوای استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارانی است.

وی ضمن اشاره به اینکه روز دوشنبه بارش باران در استان مازندران تشدید می‌شود، ادامه داد: گستره این بارش‌ها می‌تواند تا خراسان شمالی و خراسان رضوی هم کشیده شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران و سمنان روز دوشنبه بارش باران پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: سه‌شنبه بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام دارد.

نقشینه با اشاره به اینکه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه انتظار وزش تندباد‌های لحظه‌ای برای استان‌ها غرب و شمال غرب کشور را داریم، افزود: احتمال خیزش گرد‌و غبار در برخی مناطق این استان‌ها وجود دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: تهران طی ۳ روز آینده آسمانی صاف دارد و گاهی با وزش باد همراه است و بیشینه دمای ۳ روز آینده آن ۳۱ درجه است و دوشنبه، سه‌شنبه هوای پایتخت خنک‌تر می‌شود و در برخی مناطق آن طی این روز‌ها امکان بارش باران وجود دارد و بیشینه دمای آن در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه به ترتیب به ۲۸ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه دمای آن امروز در مهرآباد ۲۰ و در شمیرانات۱۶ درجه بالای صفر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید