کاویار از مدل‌های مفهومی لوکس آیفون ۱۳ پرو با تم کیهانی رونمایی کرد

  • آرشیو
  • یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۱۱
    کد خبر :822525

کاویار از مدل‌های مفهومی لوکس آیفون ۱۳ پرو رونمایی کرده که سطح پشتی‌ آن‌ها به عناصر کیهانی نظیر شهاب‌سنگ و اجرام آسمانی مانند سیارات آراسته شده است.

اگر به محصولات و گوشی‌های لوکس علاقه دارید، قطعا تا‌به‌حال نام برند کاویار (Caviar) را شنیده‌اید؛ شرکتی روسی که اغلب به دلیل ساخت نسخه‌های لوکس گوشی‌های هوشمند پوشیده‌شده از فلزات گران‌بها و سنگ‌های زینتی بسیار گران‌قیمت شهرت دارد. این شرکت به‌تازگی دسته‌ای از مدل‌های تزئین‌شده آیفون ۱۳ پرو با تم کیهانی را رونمایی کرده و نکته‌ی جالب اینکه اپل این گوشی را هنوز رونمایی و عرضه نکرده است.

اعتقاد بر این است که اپل در یک رویداد سُنتی در بازه‌ی شهریور تا مهر سال جاری، جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه گوشی‌ هوشمند رونمایی خواهد کرد؛ اما ظاهرا کاویار پیش از موعد، نمونه‌های اولیه‌ی نسخه پرو آیفون ۱۳ را به‌صورت شخصی‌سازی‌شده و مفهومی رونمایی کرده است؛ بدین معنی که این گوشی‌ها تنها پیش‌نمایشی هستند که کاویار قرار است پس از رونمایی رسمی از خانواده آیفون ۱۳، روی گوشی مذکور اعمال کند و در نهایت پس از چند ماه آن‌ها را به‌صورت محدود در دسترس خریداران قرار بدهد. همان‌طور که گفتیم، این گوشی‌ها با تم کیهانی ساخته و نمای پشتی آن‌ها به اجرام آسمانی با جزئیات دیوانه‌وار آراسته خواهد شد.

اولین گوشی از این خانواده رژه سیارات (Parade of the Planets) نام دارد و سطح پشتی آن با تیتانیوم سیاه‌شده، ماده‌ای که در صنعت فضایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پوشانده شده است. افزون بر این، یک نسخه طلایی وجود دارد که دارای عناصر تزئینی با روکش طلای دولایه (۹۹٫۹ درصد خلوص به ضخامت ۷ میکرون) است و قیمت آن از ۱۴٫۲۹ دلار شروع می‌شود. در نقطه مقابل، مدل تیتانیوم با قیمت ۱۲٫۷۵ دلار، کمی ارزان‌تر است.

طراحی پشتی این گوشی‌ها با نمایش شش سیاره از عطارد تا زحل همراه با برخی از قَمرها نظیر ماه، فوبوس و دیموس مزین شده است؛ البته برخی از آن‌ها مانند ماه و فوبوس چیزی بیش از نمایشی تصنعی نیستند. هر دو طرح دارای قطعاتی از شش شهاب‌سنگ شامل یکی از ماه، یکی از مریخ، به‌علاوه دو قطعه شهاب‌سنگ Tsarev و شهاب‌سنگ چلیابینسک است که در نمای پشتی گوشی تعبیه شده‌اند. همچنین هر دو دارای یک ساعت مکانیکی در پشت دارای حرکت توربیلون با ۱۹ سنگ (CVR ELT3350A) هستند و یک ساعت شنی نقره‌ای نیز این پیکربندی را همراهی می‌کند.

دو طرح دیگر نیز وجود دارد که بر پایه تیتانیوم سیاه‌شده ساخته و به زیورکاری‌های طلا آراسته شده‌اند. یکی از آن‌ها سقوط سیاره (Starfall) نام دارد و قیمت آن از ۶۹۵۰ دلار شروع می‌شود؛ درحالی‌که دیگری با نام ماه و خورشید (Moon and Sun) با برچسب قیمتی ۷۰۳۰ دلار در دسترس خواهد بود و جالب است بدانید که از هر نسخه تنها ۹۹ واحد ساخته خواهد شد.

مگر می‌شود صحبت از فضا و سیارات باشد و نام ایلان ماسک، بنیان‌گذار و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در ذهن تداعی نشود؟ این موضوع کاویار را بر آن داشته است که نسخه‌ای لوکس و طلاکاری‌شده از تسلا مدل اس را رونمایی کند. خودرو یادشده Model Excellence نام گرفته است و دارای جلوپنجره، رینگ‌ها و سایر عناصر از جنس طلای ۲۴ عیار است.

به گزارش زومیت، خاویار یک آیفون منطبق با این مدل را نیز شخصی‌سازی کرده است که البته آیفون ۱۲ پرو است و ۶۱۵۰ دلار قیمت دارد. این درحالی است که قیمت خودرو به ۲۹۹ هزار دلار می‌رسد! البته باید توجه داشت که کاویار خودرو را به‌عنوان یک کانسپت لیست کرده است؛ بنابراین مشخص نیست که این خودرو واقعا برای فروش عرضه خواهد شد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید