کاسیاس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌شود؟

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۲۰
    کد خبر :675552

مقرر شده که در ماه مارس انتخابات ریاست فدراسیون اسپانیا برگزار شود. به نظر می‌رسد که لوئیس روبیالس شانس اصلی برای برای باقی ماندن در سمت ریاست فدراسیون باشد، اما با این وجود نشریه مارکا گزارش داده که احتمالاً ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال‌مادرید وارد کورس رقابت با روبیالس خواهد شد.

روبیالس طی ماه‌های اخیر به دلیل برگزاری رقابت‌های سوپرجام اسپانیا در عربستان و برگزاری برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا، با انتقادات شدیدی روبه‌رو شده است. از سمت دیگر خاویر تباس، رئیس لالیگا نیز دل خوشی از روبیالس ندارد و یکی از حامیان حضور کاسیاس در انتخابات به حساب می‌آید.

کاسیاس در حال حاضر در عضویت باشگاه پورتو است. او در سال ۲۰۱۹ دچار حمله قلبی شده بود و به همین خاطر مدتی را به دور از میادین سپری کرد. حالا، اما به نظر می‌رسد در صورتی که او به حضور در انتخابات ریاست فدراسیون اسپانیا ورود کند، باید خداحافظی اش از دنیای فوتبال را قطعی بدانیم. همچنین اگر کاسیاس به حضور در انتخابات ریاست فدراسیون پاسخ منفی بدهد، باقی ماندن روبیالس در این سمت قطعی خواهد شد چرا که او هیچ رقیبی برای این انتخابات نخواهد داشت.

به گزارش فرارو،جالب اینکه نشریه مارکا نیز در شماره روز جمعه خود در یک نظرسنجی، نظر هواداران را درباره رئیس احتمالی فدراسیون فوتبال این کشور جویا شده بود که در نهایت مشخص شد ۹۴ درصد هواداران، ایکر کاسیاس را ترجیح می‌دهند و تنها ۶ درصد خواهان ابقای روبیالس در سمت خود هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید