کاربران یوتیوب در صورت کامنت توهین آمیز تا 24 ساعت حساب آنها تعلیق می‌شود

    کد خبر :960615

شرکت یوتیوب یا به عنوانی پلتفرم یوتیوب از جمله پلتفرم‌های محبوبی بوده که توانسته نظر علاقمندان را به خود جلب کند. در این بین همیشه شاهد تحولاتی هستیم که آن را بهتر از قبل می‌سازد.

بازتاب-TechCrunch گزارش داده است که یوتیوب امروز به‌روزرسانی‌هایی را درباره نظرات توهین آمیز که دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کنند منتشر کرد. پیش از این، از ابزارهایی مانند پنجره‌های بازشو برای تشویق تعاملات «محترمانه» استفاده می‌کرد، اما اکنون رویکردی قاطع‌تر با هشدارها و وقفه‌های زمانی را در پیش گرفته است.

اگر YouTube نظرات توهین آمیز را شناسایی و حذف کند، به کاربر اطلاع می دهد که دستورالعمل‌های انجمن را نقض کرده است. اگر همان شخص همچنان به ارسال نظرات توهین آمیز ادامه دهد، “تایم اوت” دریافت می‌کند و نمی‌تواند برای 24 ساعت نظرات دیگری بگذارد. اگر کاربران بر این باورند که نظرات آنها نباید لغو می‌شد، می‌توانند آن بازخورد را به اشتراک بگذارند، اگرچه YouTube نگفته است که آیا این به حذف مهلت زمانی کمک می‌کند یا خیر.

یوتیوب

بنابراین اگر از کاربران یوتیوب هستید، در صورت کامنت یا نظر توهین آمیز ممکن است تعلیق شوید. بنابراین کاربران یوتیوب باید قانون این پلتفرم ویدئویی را رعایت کنند. قبل از انتشار آپدیت، YouTube ویژگی‌های ویژه را آزمایش کرد و آن را مؤثر تشخیص داد. در این پست وبلاگ آمده است: “تست ما نشان داده است که این هشدارها/تایم‌اوت‌ها احتمال ارسال مجدد نظرات نقض‌کننده توسط کاربران را کاهش می‌دهد.”

یوتیوب معروف است که یکی از سمی‌ترین بخش‌های نظرات را در رسانه‌های اجتماعی دارد و همچنین با ربات‌هایی که هدایای جعلی، رمزنگاری و غیره ارائه می‌کنند، پر شده است. برای رفع این مشکل، یوتیوب گفته که «سیستم‌های تشخیص خودکار و مدل‌های یادگیری ماشینی را برای شناسایی و حذف هرزنامه‌ها بهبود می‌بخشد». این شرکت اشاره کرد که بیش از 1.1 میلیارد کامنت هرزنامه را در نیمه اول سال 2022 حذف کرد و افزود که مدل‌های یادگیری ماشینی آن به طور مداوم با تغییر تاکتیک‌های ارسال‌کنندگان هرزنامه در حال بهبود هستند.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این حرکت یوتیوب تاثیری روی کامنت‌های سمی و توهین آمیز کاربران خواهد داشت یا خیر. این طور از پیام‌های یوتیوب پیدا است، افراد خاصی حسابشان تعلیق خواهد شد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید