چگونه با استفاده از پارتیشن از کاهش نور در فضای اداری جلوگیری کنیم؟

    کد خبر :915836

محیط اداری از قسمت های مهم هر کسب و کاری بوده که باید به آن اهمیت داده شود. زیرا افراد بسیاری بیشترین وقت خود را در محیط اداری میگذرانند و از این جهت برای روحیه دادن به آنها باید به تمام موارد مانند استفاده از میز و مبلمان اداری استاندارد، دکوراسیون مناسب و نور کافی در محیط توجه داشته باشید.

نور یکی از مهمترین نکاتی است که در هر محیطی به ویژه در محیط های اداری باید به آن توجه داشت. همچنین امروزه از پارتیشن جهت جداسازی فضاها در محیط اداری استفاده می شود که همین امر موجب شده تا نور کافی و طبیعی به دیگر فضاها منتقل نشود.

اما باید بگوییم جای نگرانی نیست زیرا می توانید با استفاده از پارتیشن اداری های مناسب که در این گزارش کارشناسان ما در شرکت میز و مبلمان اداری فضا گویا آن را معرفی کرده اند، از کاهش نور در دیگر قسمت اداری جلوگیری نمایید. با ما در ادامه این گزارش همراه باشید.

پارتیشن اداری چیست؟

در ابتدا خوب است با تعریف پارتیشن اداری بیشتر آشنا شوید. پارتیشن اداری یکی از انواع جداکننده های کاذب و موقتی در فضاهای اداری است، که از آن برای نظم بخشیدن، زیبا سازی، بهینه ‌سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی آرام و دوری از سر و صدا و دیگر عوامل برهم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب ‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می ‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد، ضمن آنکه این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل (بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا) و جابجایی آن و در صورت لزوم اصلاح متراژ می ‌باشد.

انواع پارتیشن برای فضای اداری

حال که با مفهوم پارتیشن اداری آشنا شدید، باید بدانید که این محصول در انواع مختلفی ساخته و تولید می شود. یکی از انواع بسیار پرطرفدار پارتیشن های اداری، پارتیشن چوبی است این پارتیشن فضای خاص و منحصر به فردی را ایجاد می کند. می دانید که چوب معمولا با هر فضایی همخوانی دارد و حس زندگی و گرما را منتقل می کند.

این نوع پارتیشن اداری با انواع چوب ساخته می شوند و بستگی به سلیقه و محیط اداری شما دارد که چه نوع چوبی را انتخاب کنید. البته باید بدانید که شما می توانید از پارتیشن های چوبی که داخل خود شیشه هم دارند استفاده کنید و برای هدایت نور مشکل خاصی نداشته باشید. توجه کنید که چوب عایق صداست و این پارتیشن فضای اداری برای اداراتی که بسیار پرجمعیت و پر رفت و آمد است بسیار مناسب است.

پارتیشن فضای اداری – پارتیشن آلومینیومی

نوع دیگر پارتیشن اداری نوع آلومینیومی آن است که دوام خوبی دارد ولی قدرت مانور چوب را ندارد و برای نصب ممکن است کمی اذیت کند. البته خوبی آن در این است که سبک است و متنوع. همچنین آلومینیوم هم عایق خوب صداست و نویز محیط را تا حدی می گیرد پس برای پارتیشن فضای اداری می تواند گزینه ی خوبی باشد.

پارتیشن اداری شیشه ای بهترین انتخاب

پارتیشن شیشه ای طرفداران زیادی پیدا کرده است. با این نوع پارتیشن می توانید فضای بسیار خوب و نورگیری لازم را داشته باشید، ضمن اینکه می توانید در همه ی فضاها با هر نوع شکل و ظاهر از این نوع پارتیشن اداری استفاده کنید.

این پارتیشن بندی هزینه ی زیادی لازم ندارد و می تواند محیط کار را بسیار شکیل تر و زیباتر و دلپذیرتر کند و از آن جهت که نور از شیشه عبور می کند باعث نورگیر شدن فضا و داشتن روشنایی کافی برای کارمندان خواهد بود.

این محصول به علت انعطاف پذیری بالایی که دارد نه تنها در محیط های اداری بلکه در بسیار از سالن های زیبایی، کلینیک های درمانی، رستوران ها، هتل ها و… کاربرد فراوانی دارد. به علت تنوع رنگ و طرح و قیمت مناسب حتی برای اماکن عمومی و مسکونی نیز قابل پیاده سازی و اجرا می باشد.

می دانید که نور طبیعی لازمه ی یک محیط کاری است و نورهای مصنوعی هرگز نمی توانند تاثیر نور طبیعی را داشته باشند. اگر در محیط کاری و اداری خود نور را بسیار مهم می دانید این پارتیشن انتخاب مناسبی است.

مزایای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای از لحاظ نگهداری بسیار کم هزینه تر و ساده تر از سایر انواع پارتیشن اداری است. تمیز کردن آنها بسیار ساده تر است و به هیچ محلول خاصی برای شستشو نیازی نخواهید داشت. شما به سادگی می توانید از این نوع پارتیشن فضای اداری نگهداری کنید.

این پارتیشن بسیار زیبا و کارآمد است. به دلیل اینکه نور را از خود عبور می دهد باعث می شود نور در همه ی فضای اداری شما حضور داشته باشد و به این ترتیب هم هزینه ی برق اداری شما کمتر می شود و هم محیط گرمی برای کارمندان ایجاد کرده اید که با انگیزه و انرژی مضاعف کار خود را ادامه دهند و می دانید که حضور نور باعث می شود آنها خیلی دیرتر احساس خستگی و بی حوصله گی کنند.

اگر به فکر محیط زیست هستید و می خواهید درختان کمتری قطع شوند تا تبدیل به پارتیشن چوبی شوند و یا به فکر پرداخت هزینه ی برق کمتری هستید و می خواهید راندمان کاری افراد را در محیط اداری بالاتر ببرید، پس پارتیشن فضای اداری شیشه ای بهترین انتخاب شما خواهد بود.

چگونه با پارتیشن شیشه ای می توان فضاهای اداری را بهبود بخشید؟

در بالا اشاره کردیم که بهترین انتخاب برای داشتن نور کافی در محیط اداری استفاده از پارتیشن فضای اداری شیشه ای است مخصوصا در معماری مدرن اداری پارتیشن شیشه ای جایگاه خاصی دارد و در آخر نسبت به پارتیشن چوبی یا دیگر پارتیشن ها هزینه ی کمتری هم صرف خواهید کرد.

در فضای اداری خود باید همه ی محیط را خوب شناسایی کنید و بسته به نوع محیط و کارایی و شکل ظاهر محیط به سراغ پارتیشن بروید تا هم فضای کاری را با آنها تفکیک کنید و هم شکل ظاهری زیبایی با نور مناسب برای کارمندان و سایر افراد فراهم کنید.

می دانید که دیوار کشیدن هم هزینه بر است هم انعطافی که با پارتیشن فضای اداری می توانید در محیط داشته باشید را نمی توانید با دیوار کشیدن داشته باشید، پارتیشن فضای اداری مانع ورود گرد و غبار و عوامل بیرونی هم به داخل هستند پس خیالتان راحت باشد که از ورود عوامل بیرونی هم جلوگیری خواهد کرد.

نتیجه گیری

حتما توجه داشته باشید که برای داشتن فضای داخلی زیبا و تفکیک شده و منظم در محیط کاری خود می توانید از انواع پارتیشن فضای اداری استفاده کنید. به دلیل مزایای بی شماری که برای پارتیشن فضای اداری شیشه ای اشاره کردیم به این نتیجه می رسیم بهترین انتخاب برای فضای اداری و بهبود فضای اداری استفاده از پارتیشن بندی شیشه ای است که بسیار به صرفه و کم هزینه هم است.

اگر به دنبال خرید انواع پارتیشن اداری با کیفیت و استاندارد هستید، ما به شما مجموعه فضا گویا (www.fazagooya.com) را معرفی می کنیم. شرکت مبلمان اداری فضا گویا با نوآوری در صنعت چوب و ام دی اف و بکارگیری پیشرفته‌ترین ماشین آلات و دستگاههای CNC، سیستم ماجولار را در صنعت مبلمان اداری و تجهیزات اداری کشور طراحی و معرفی کرده است.

با تماس با کارشناسان ما در مجموعه فضا گویا می توانید از قیمت انواع صندلی و میز اداری، پارتیشن اداری و دیگر محصولات این شرکت مطلع شوید و نسبت به خرید انواع مبلمان اداری با قیمت مناسب اقدام نمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید