چالش کرونایی شرکت عرضه‌کننده آجیل

    کد خبر :737477

شیوع ویروس کرونا همه کسب‌وکارها را تحت تاثیر قرار داده است. شرکت جی‌ان‌اس فودز قبل از همه‌گیری کووید-۱۹ به عنوان بهترین تامین‌کننده آجیل در ایالات متحده شناخته شده بود و آجیل‌هایی که در مسافرت‌های هوایی به مسافران ارائه می‌شد، را تامین می‌کرد.

 

این شرکت که دفتر آن در شهر آرلینگتون تگزاس مستقر است اکنون با این مشکل دست به گریبان است که با ۸۷ هزار پوند آجیل خود باید چه بکند، زیرا هیچ چشم‌اندازی مبنی بر تقاضا از جانب خطوط هواپیمایی برای آنها وجود ندارد.  به گزارش گروه بین‌الملل روزنامه دنیای‌اقتصاد به نقل از نشریه بردنتون هرالد، شرکت جی‌ان‌اس فودز قبل از شیوع همه‌گیری کووید-۱۹، برای خطوط هواپیمایی امریکن ایرلاینز آجیل تامین می‌کرد.

حالا به دلیل متوقف شدن پروازهای این شرکت هواپیمایی، جی‌ان‌اس فودز مجبور شده است برای ده‌ها پالت مغزهای مخلوط متشکل از بادام هندی، پسته، گردو و بادام  که برای این شرکت هواپیمایی آماده کرده بود راه چاره‌ای بیندیشد. به همین خاطر شرکت جی‌ان‌اس فودز اقدام به گشایش یک مغازه خرده‌فروشی در کارخانه خود کرده است به امید آنکه بتواند آن مغزها را به قیمت عمده‌فروشی به صورت آنلاین به فروش برساند.

کیم پیکاک، مدیرعامل شرکت جی‌ان‌اس فودز به نشریه دالاس مورنینگ نیوز گفت: «ما در کارخانه، پالت پالت آجیل داریم. نمی‌دانستیم که این وضعیت چه مدت ادامه خواهد داشت. خطوط هواپیمایی نیز دچار آشفتگی شده‌اند و نمی‌دانند که آیا پروازها از سر گرفته خواهد شد و وضعیت به روال عادی بازخواهد گشت یا نه.» آجیل‌ها یکی از قربانیان همه‌گیری کووید-۱۹ بوده‌اند. این شیوع جهانی همه جنبه‌های زندگی را تحت تاثیر قرار داده است و باعث زمین‌گیر شدن هواپیماها، توقف پروازها و ورشکستگی شرکت‌های هواپیمایی و بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر شده است.

شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی در ماه مارس، هنگامی که پاندمی شروع شد در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا، سرو آجیل‌هایی که برای خوش‌آمد گویی در اختیار مسافران قرار می‌دادند را متوقف کردند. اکنون مهمانداران پروازها یک پاکت کاغذی حاوی تنها یک بطری کوچک آب، تنقلات از پیش بسته‌بندی شده و ضدعفونی‌کننده دست در اختیار مسافران قرار می‌دهند و دیگر خبری از مغزها نیست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید