چالش جدید ماسک‌های گمشده

    کد خبر :740441

همه‌گیری کووید-۱۹ نگرانی‌های بسیاری از سرایت این ویروس را برای افراد ایجادکرده است؛ به همین دلیل همه سعی می‌کنند از ماسک استفاده کنند. حالا شرکتی در ملبورن استرالیا به دلیل تاخیر در ارسال ماسک‌هایی که مشتریان به صورت آنلاین سفارش داده بودند از جانب آنها مورد مواخذه و شکایت قرار گرفته است، حتی برخی از مشتریان عصبانی، پرسنل این شرکت را ردیابی و در فضای مجازی آنها را با خشونت تهدید کردند.

 

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه دنیای‌اقتصاد به نقل از دیلی میل، شرکت «فلوت پک» که پیش‌تر در زمینه صادرات ماهی زنده فعالیت می‌کرد با تغییر کسب‌وکار خود شروع به تولید ماسک‌های محافظ صورت کرده است. حال این شرکت تولیدی در ایمیلی به مشتریان خود اعلام کرد، مدتی است که حجم بسیار زیادی از تولیدات این شرکت به طرز مرموزی ناپدید می‌شوند، از جمله می‌توان به ۱۸۹۳ بسته اشاره کرد که تا پایان جولای مفقود شده است و این شرکت در حال پیگیری از شرکت حمل‌ونقل است و در صورت پیدا نشدن آنها، با افزایش تولیدات خود، سفارش‌ها را جایگزین خواهد کرد.

 

به گزارش نیوز 7، شرکت «فلوت‌پک» ضمن عذرخواهی از مشتریان اعلام کرد که ظرفیت تولید خود را به دو برابر افزایش داده است تا هرچه سریع‌تر سفارش مشتریان را به دست آنها برساند. این شرکت افزود فشارها را بر شرکت حمل‌ونقل افزایش داده است تا وضعیت سفارش‌هایی که به دست صاحبانشان نرسیده است، مشخص شود.

شرکت فلوت پک در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی به مشتریان اعلام کرد که برخی از کارمندان زحمتکش این شرکت به خاطر این موضوع در رسانه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت و تهدید واقع‌ شده‌اند. این شرکت نوشت: «ما همچنین از مشتریانی که به دنبال وسایل ارتباطی دیگری برای تماس با کارمندان و مدیریت هستند، آگاه هستیم. حتی چند مورد اتفاق افتاده است که در رسانه‌های اجتماعی به کارمندان ما پیغام‌های خصوصی تهدیدآمیز داده‌شده است. همچنین برخی از مشتریانی به دنبال به دست آوردن شماره‌های تلفن همراه کارمندان این شرکت از طریق گوگل بوده‌اند تا به دلیل عدم دریافت سفارش‌هایشان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

کل مجموعه فلوت پک به صورت شبانه‌روز در طول هفته در حال فعالیت هستند تا سفارش‌ها را آماده کنند و به دست صاحبان آنها برسانند و این رفتار با آنها تحمل نخواهد شد.» شرکت فلوت پک که قبل از همه‌گیری کووید-19 در زمینه صادرات ماهی زنده فعالیت می‌کرد، به دلیل کاهش تقاضا برای ماهی زنده، کسب‌وکار خود را تغییر داد و به تولید ماسک روی آورد.

این شرکت خبر داد که در پایان ژوئن و پیش از موج دوم شیوع همه‌گیری کووید-19، تقاضا برای ماسک‌های پنبه‌ای 200درصد افزایش‌ یافته بود. گاوین هاجینز، مدیرعامل گروه فلوت پک، پیش از این به دیلی میل استرالیا گفته بود به دلیل افزایش تعداد مبتلایان و تقاضا برای ماسک این شرکت با تغییر زمینه فعالیت خود شروع به تولید ماسک کرده است.

وی گفت: «در هفته گذشته به دنبال افزایش تعداد مبتلایان و در پی آن اعلام استفاده اجباری از ماسک در مکان‌های عمومی، تقاضای آنلاین برای ماسک‌های تولید ما افزایش یافت. این موضوع باعث شد تا شاهد ترافیک بیش از حدی باشیم که در عرض چند دقیقه موجب ازکارافتادن وب‌سایت فروش آنلاین ما شد.»

هاجینز به نشریه هرالد سان گفت: «از آنجا‌که به نظر می‌رسد حداقل تا دو سه سال آینده تقاضا برای ماسک در بازار استرالیا و بازار جهانی وجود داشته باشد ما باید سرمایه‌گذاری بیشتری روی ماشین‌آلات انجام دهیم و افراد بیشتری را استخدام کنیم تا بتوانیم به تقاضای بازار پاسخ دهیم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید