پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در تاریخ ۲۷ مهر معرفی خواهند شد

  • کامنت
  • چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۱
    کد خبر :850853
پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در تاریخ ۲۷ مهر معرفی خواهند شد

گوگل با انتشار پستی در توییتر، به‌صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۷ مهر ۱۴۰۰) از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی خواهد کرد.

پس از مدت‌ها شایعه و خبر، گوگل سرانجام تاریخ معرفی سری پیکسل ۶ را رسما اعلام کرد. بدین ترتیب غول جستجوی اینترنتی در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۷ مهر ۱۴۰۰) از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی خواهد کرد.

این خبر امروز توسط حساب رسمی گوگل در توییتر منتشر شد. در این توییت یک لینک هم قرار داده شده است که با کلیک روی آن به یک صفحه‌ی تعاملی هدایت خواهید شد که در آن رابط کاربری جدید پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو ارائه شده است. حساب کاربری گوگل در توییتر یک لینک دیگر نیز منتشر کرده که مربوط به صفحه‌ی سؤالات رایج و پاسخ‌ آن‌ها در مورد رویداد معرفی نسل بعدی گوشی‌های پیکسل است.

به گزارش زومیت، گوگل اعلام کرده که استریم‌ زنده‌ی این رویداد از پیش ضبط شده است و بنابراین می‌توانید هر طور که مایل هستید آن را تماشا کنید. پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، اولین گوشی‌های گوگل محسوب می‌شوند که از تراشه‌ی اختصاصی این شرکت موسوم به تنسور بهره خواهند برد. پیش از این مشخص شده که این پردازنده هشت‌هسته‌ای است و از مودم 5G اگزینوس بهره می‌برد. از ویژگی‌های دیگر این تراشه می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای 6E اشاره کرد.

نمایشگر گوشی‌های سری پیکسل ۶ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. این دو محصول به سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهند شد و دوربین سلفی در آن‌ها در پانج‌هول مرکزی قرار خواهد گرفت. مدل پرو پیکسل ۶ از سه دوربین پشتی بهره خواهد برد و این در حالی است که پیکسل ۶ به دو دوربین پشتی مجهز خواهد بود. در برخی گزارش‌ها اشاره شده است که این دو دستگاه از شارژ سریع‌تر بهره خواهند برد و گوگل قصد دارد یک استند شارژ بی‌سیم را در هم در رویداد خود معرفی کند. هر دو مدل اشاره‌شده به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۲ را اجرا می‌کنند.

بر اساس گزارش‌های تأییدنشده، قیمت پیکسل ۶ ۶۴۹ یورو خواهد بود و پیکسل ۶ پرو با قیمت ۸۹۹ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این گزارش توسط منبعی منتشر شده است که پیش از این اعلام کرده بود گوشی‌های بعدی گوگل پیکسل در تاریخ ۱۹ اکتبر معرفی خواهند شد؛ گزارشی که مشخص شد واقعیت داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید