پژو 408 جدید با طراحی متحول شده معرفی شد/ جذاب فرانسوی

    کد خبر :919522
پژو 408 جدید با طراحی متحول شده معرفی شد

پژو به تازگی نسل جدیدی از پژو 408 را معرفی کرد که طراحی تازه داشته و اکنون بیشتر شبیه یک کراس کوپه شده تا یک سدان. خودرویی که باید آن را یک فست بک به حساب آورد و جذاب است.

بازتاب-این خودرو طراحی مدرن، آیرودینامیک بهبود یافته، چراغ‌های عقب غیر معمول، جلوپنجره بدون قاب، رینگ‌های 20 اینچی و همچنین فناوری‌های پیشرفته را دریافت می‌کند. طول خودرو 4.69 متر بوده و فاصله بین دو محور به 2.79 متر می‌رسد. این مدل دارای ردیف صندلی‌های عقب نسبتاً جادار و صندوق عقب بزرگ با حجم 536 لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب به 1611 لیتر افزایش می‌یابد.

پژو 408 جدید با طراحی متحول شده معرفی شد

نسل جدید 408 دارای صندلی راننده i-Cockpit بوده و یک فرمان جمع و جور و با موقعیت مناسب هم شامل آن شد. این خودرو همچنین دارای سیستم چندرسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی 10 اینچی است. این خودرو دارای 6 دوربین و 9 رادار بوده که برای کروز کنترل تطبیقی ​​و دستیارهای دیگر استفاده می‌شود. یک دوربین دید در شب، سیستمی برای هشدار حیوانات، عابران پیاده و دوچرخه سواران در جاده، نظارت بر نقاط کور، حالت هشدار برای نزدیک شدن به اشیا در هنگام دنده عقب وجود دارد.

پژو 408 جدید با طراحی متحول شده معرفی شد

نسخه پایه دارای موتور بنزینی 130 اسب بخاری بوده و در دو نسخه 180 و 225 اسب بخاری به فروش می‌رسد. در تمامی موارد یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک EAT8 نصب شده و نسخه تمام الکتریکی این خودرو نیز وعده داده شد. پژو 408 در اوایل سال 2023 راهی بازار خواهد شد و نسخه چینی نیز در کارخانه چنگدو مونتاژ خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید