پولاروید از دوربین کوچک چاپ سریع خود رونمایی کرد

    کد خبر :804212

بی شک اگر بخواهیم به یکی از برندهای موفق تولیدکننده دوربین‌های چاپ سریع جالب اشاره کنیم، آن چیزی نیست جز پولاروید. این شرکت به تازگی محصول 100 دلاری دیگری در همین زمینه رونمایی کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– اگر می‌خواهید صاحب یک دوربین چاپ سریع کوچک و زیبا باشید، پولاروید گو یک انتخاب ایده‌ال است. دوربین جدیدی که با طراحی نوین خود می‌تواند عکس‌های به ثبت رسیده را به سرعت چاپ کند. این دوربین هم‌چنین چندین قابلیت جدید را به همراه دارد.

ابعاد پولاروید گو 104 در 83.8 در 61 میلی‌متر است. به این ترتیب طبق گفته این شرکت کوچک‌ترین دوربین چاپ سریع موجود در جهان است. این دوربین در رنگ سفید روانه بازار خواهد شد و یک آینه سلفی بازتابی و فلاش را در خود جای داده است. به این ترتیب قبل از گرفتن عکس سلفی می‌توانید ژست خود را ببینید.

پولاروید امکان عکاسی با نوردهی دوگانه را نیز آسان‌تر کرده است. فیلم مورد استفاده توسط این دوربین عکاسی کوچک‌تر شده و ابعاد 66 در 54 میلی‌متر دارد. در هر بسته 16 فیلم وجود دارد و شما دو بسته را هنگام خرید دریافت می‌کنید. زمان مورد نیاز برای آماده شدن عکس بین 10 تا 15 دقیقه است. پولاروید می‌گوید که درون این دوربین عکاسی آنالوگ یک باتری 750 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است که از طریق USB شارژ می‌شود.

پولاروید گو پیش از عرضه رسمی در تاریخ 27 آوریل برای پیش خرید در دسترس است. قیمت خود دوربین 99.99 دلار است و برای یک بسته دوتایی فیلم باید 19.99 دلار دیگر نیز بپردازید. این مجموعه با قیمت 119.99 دلار به فروش می‌رسد و سفارشات پیش خرید شده قبل از عرضه رسمی ارسال خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید