سرهنگ مرادی خبر داد

پملب ۲ سفرخانه سنتی/دستگیری ۵ متهم در این مکان‌ها

    کد خبر :673159

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با اشاره به استمرار طرح برخورد پلیس با متخلفان صنفی، از پلمب ۲ سفره خانه سنتی متخلف در محدوده شمال تهران خبر داد.

 

سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح روز بیست و یکم دی ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس در پی اجرای طرح برخورد پلیس با صنوف متخلف و همچنین نظارت بر آنها از سفره خانه‌های سنتی در محدوده شمال پایتخت بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در این طرح از ۱۸ واحد صنفی سفره خانه و قهوه خانه بازدید شد، ابراز داشت: در بازدید انجام شده مشخص شد که دو واحد صنفی سفره خانه در حوالی پاسداران و جنت آباد فاقد پروانه کسب بوده و در محل‌ها تعدادی افراد مشکوک در تردد هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور پلمب هر دو واحد صنفی صادر شد.

 

به گزارش مهر ،این مقام انتظامی با بیان این که روز گذشته با دستور قضائی هر دو واحد صنفی پلمب شدند، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۵ نفر دستگیر که ۳ تن از این متهمان، مشتریان واحدهای صنفی هستند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با انتقال متهمان به این معاونت و انجام تحقیقات تکمیلی در این خصوص، هر ۵ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید