پلیس از ورود کامیون ها به تهران جلوگیری می کند

    کد خبر :819726
پلیس از ورود کامیون ها به تهران جلوگیری می کند

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر تهران ممانعت به عمل خواهند آورد.

سردار محمد حسین حمیدی در گفت و گو با مهر از لغو محدودیت‌های تردد شبانه امروز به منظور سهولت تردد شهروندان در روز انتخابات و ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد شنبه خبر داد.

وی افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه دیروز و امروز لغو گردیده و شهروندان تهرانی می‌توانند جهت سهولت رفت و آمد و رفتن به شعب اخذ رأی، تردد نمایند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین افزود: ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد نیز برای وسایل نقلیه سنگین برای ورود به شهر تهران از ساعت ۰۶:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۸/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ الی ۰۳:۰۰ شنبه مورخ ۲۹/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ اعمال گردیده که تیم‌های مستقر پلیس راهور تهران بزرگ از تردد و ورود اینگونه وسایل نقلیه به شهر تهران ممانعت بعمل خواهند آورد.

وی ادامه داد: همکاران بنده از روزها قبل به خاطر آنکه بتوانند روز باشکوهی را برای هموطنان عزیز شکل دهند آمادگی کامل داشته و از ابتدای ساعات اولیه امروز در حدود ۴۶۰۰ شعبه اخذ رأی حضور دارند و طرح‌های ترافیکی خاصی را در اطراف شعب اخذ رأی اجرا می‌کنند.

سردار حمیدی ادامه داد: تیم‌های راهور تهران بزرگ بازدیدهای اولیه صبح را انجام داده اند و تا پایان رأی گیری و تا آخرین لحظه و پس از شمارش آرا و اعلام نتایج نیز حضور فعال خواهند داشت و در آماده باش کامل و صد درصدی هستند.

وی گفت: امیدواریم با این همکاری و حضور خوبی که همه دارند بتوانیم انتخابات پرشوری را مثل دوره‌های قبل داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید