پروازهای ایران‌ایر به میلان همچنان انجام می‌شود

    کد خبر :694369

سفارت ایران در ایتالیا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پروازهای ایران ایر به میلان همچنان استمرار داشته و فعلا تصمیمی مبنی بر محدودیت یا قطع آن اتخاذ نشده است.
در این اطلاعیه سفارت ایران در ایتالیا از تمامی هموطنان درخواست کرد با توجه به شرایط موجود در این کشور از انجام سفرهای غیرضروری، حضور در مراکز پرجمعیت، فضاهای بسته و مراکز خرید و پر تردد تا حد ممکن خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، در پی گسترش کرونا در ایتالیا و همچنین ایران، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را به مقصد این دو کشور با محدودیت همراه کردند.

همچنین سفارت ایران در رم در اطلاعیه دیگری خطاب به ایرانیان مقیم ایتالیا اعلام کرد: با توجه به تصمیمات دولت ایتالیا برای گذر از بحران ناشی از انتشار گسترده ویروس کرونا، درخواست می‌شود انجام امور کنسولی غیر ضروری خود را به بعد موکول کنند.
در این اطلاعیه آمده است: در موارد ضروری نیز تلاش شود قبل از حضور در بخش کنسولی از تکمیل مدارک و انجام فرآیندهای لازم اداری در سامانه میخک و… برای جلوگیری از تردد اضافی اطمینان حاصل شود.

به گزارش ایرنا،کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید